26

585 38 3
                                    

A doua zi,Axel a fost adus la papa la apartament.

-Axel!Esti bine?!

-Mmm...Sunt bine,bai!Stai calm!Numai nenorocitul ala a dat prea tare,al naibii el!Numai sa pun mana pe el,nu o sa il las intreg!

-L-ai vazut cine e?spun cu speranta.

-Da.Dar cred ca din cauza loviturii imi e chipul in ceata.imi raspunde acesta.

-Axel va sta cu noi,pana isi va reveni si isi va aminti cine a fost!

-Oke!spun zambind.

-S3 pare ca cineva sa asigurat ca nu iti vei aminti cine e!spune Jeon spre Axel.

-Cand am intrat nu am vazut nimik,absolut nimik,lucrurile erau disparute,apoi cand am intrat la etaj casa era de dos!Am sunat,vorbimd cu Emba apoi cand m-am intors am vazut barbatul si chipul sau.

-E un barbat?!spunem cu totii deodata.

-Se pare ca imi amintesc incet.spune Axel zambind.

-Asta e bine.Amimtindu-ti si explicand usor fara presiune iti readuce amintirea incet.spune papa zambind.

-Voi doi!spune Jeon.Mirositi aproape la fel!

-Ce a-ti facut?maraie tata.

Zambesc luandu-i mana lui Shon,lasandu-i dantura alba la vedere spunand.

-Am decis...ca eu si Shon sa fim o pereche.

-Deci!Ce imi spui mie,e ca vei fii omegaul sau?!spune papa.

-Mhm.Iar el va fi alphaul meu!

-Sper ca-

-Stati linistit domnule!Nu ii voi face nimik,i-am explicat ca va fii atunci cand va aparea si un bebe.

-Vrei sa spui ca vei rezista si cand va fii in calduri?!spune papa socat.

-Papa...aici...e o problema mica.

Become mine, omega!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum