Imi deschid ochii,dand de o puternuca lumina,obisnuindu-mi ochii mai bine observ ca totul este alb in jur.
-Te-ai trezit!ii aud vocea lui Shon.
Acesta statea langa mine,iar in spatele sau la doar cativa centimetrii cei doi barbati.
-Ce sa intamplat?
-Ai lesinat!Mai ales ca febra ta a revenit...
Ma lamureste Shon.Acum ca imi reamintesc,acel barbat alpha este papa...Nu imi vine sa cred!Nu as dori sa ii vorbesc,dar trebuie sa stiu si varianta sa de poveste.
-As putea discuta cu....papa?
Barbatul care se presupune ca pe papa tresari la chemarea acestui nume,restul aproband.
-Am...
-Vreau sa stiu varianta ta.Vreau sa stiu de ce nu ai fost cu noi!
Acesta ofteaza,asezandu-se langa mine.
-Candva Luis lucra la o cafenea,cand l-am vazut pentru prima data am stiut ca e imposibil ca acesta sa fie un beta,era prea frumos,avand corpul mult prea feminin pentru un baiat cat si pentru un baiat beta.Am devenit mai apropiat de el usor,acesta incercand sa ma evite,cand într-o zi cand am aflat ca intr-adevar nu e un beta.Ci defapt era un omega!I-am promis ca intr-o luna il fac sa se indragosteasca de mine,cand am reusit insfarsit la 2 zile distanța nu l-am mai gasit.Parca intrase in pamant!
-Tata a spus ca era insarcinat cu mine,de teama a fugit crezand ca il vei abandona sau il vei pune sa faca avort.
-Niciodata nu l-aș ruga sa faca acele doua lucruri,nici eu nu l-aș face.
Acesta isi pune mana pe capul meu,apoi pe obraz,imbragisandu-ma.
-Insfarsit stiu ca am un fiu...
-Papa...
Am inceput sa plang stiind ca am al doilea parinte,iar faptul ca nu mai sunt nici singur.
-Am aflat de tatal tau,promit ca il voi scoate de acolo.
-Serios?
-Promit.
CITEȘTI
Become mine, omega! Yaoi
WerewolfInterzis homofobilor! Cititi pe propia raspundere! Daca nu iti place nu cititi!