#část30 - Změna

2.9K 180 10
                                    

Ráno začalo klidně, jako každé jiné. Na mobilu mi Stef neponechal zatím žádnou smsku, zato Jay mi jich tam zanechal rovnou sedm. Všechny byly na stejno. Stejný text, jediné co bylo rozdílné, byl čas doručení. Ve všech smskách stálo 'Příště mi nevyklouzneš, najdu si tě!'. Chvlíli po tom, co jsem to dočetla, se probudila i Rose. Roxy jí ležela u nohou. Spala jako jediná z nás. Sms jsem jí ukázala a obě jsme se dohodly, že dnes bude nejlepší navštívit nákupní centrum.

Po chvíli jsme už seděly dole na barových židlích, jedlý jsme wafle a popíjely horký černý čaj. Máma s tátou byli oba už v práci a tak jsme si všechno obstaraly samy. Rozhodly jsme se, že do nákupního centra vyjedeme okolo oběda, najíme se až tam. Bylo asi deset hodin, tak jsme měly ještě fůru času na to, abychom si daly ranní sprchu, zkrášlily se a vybraly si oblečení.

Když jsme vešly do šatny, začalo obrovské dilema, co si vezmem na sebe. Rose si oblékla bílé šaty. Já jsem si vzala sukni, doladěnou barevnou blůzkou. Bot mám hromadu, takže u těch nebyl takový problém. Vzaly jsme si každá svou kabelku a vyrazily jsme k autu.

V nákupním centru jsme vyjely po prvních eskalátorech rovnou do druhého patra. Tam stálo to, kam jsme se domluvily, že půjdeme.

'Kadeřnictví.' Měly jsme strach z Jaye, také z jeho zpráv, které jen tak mimochodem posílal aji Rosie. Posadily jsme se vedle sebe a řekly jsme kadeřnicím, co cheme. Já jdu na brunetku, ona taky. Jelikož je zrzka a já blondýna je to nejjednodušší volba. Stejně už to chtělo změnu.

- K

Zakázaná LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat