#část22 - Láska

3.1K 205 10
                                    

Po chvíli sezení a povídání, jsme se vydali na pláž. Pláž byla asi dvěstě metrů od té lavičky. A aby jste si neříkali, že se nezmiňuju o Roxy, ta spala v autě. Sundali jsme si boty a utíkali po pláži. Boty jsme drželi pořád v ruce. Za patnáct minut začínalo zapadat slunce. Zastavila jsem se a Stef se taky zastavil. Šibalsky se usmál. Zasmála jsem se a začala jsem opět utíkat, tentokrát však na druhou stranu.

Po chvíli mě chytil za ruku. Já jsem se otočila a spadla jsem společně s ním. Byla to vážně krásná chvíle. Já jsem spala na něj. On se překulil na mě. Zároveň to bylo ale divný. Proč na mě právě leží?! Tato myšlenka mi v mozku lítala pořád dokola, jako na běžícím páse. Díval se mi do očí. (Yaaaaaay!) Najednou se ke mně přiblížil. Vtisknul mi polibek, za chvíli druhý. Červenala jsem se. Bylo to neskutečně romantický. Nikdy jsem toto s žádným klukem předtím nezažila. Vždy to bylo jen dovez mě někam nebo udělej za mě úkoly do školy. Po druhém polibku se mi podíval dlouze do očí.

"Miluji tě Cher." řekl upřímně a při tom všem se mi pořád díval do očí.

"Ne...." řekla jsem a Stef se na mě zklamaně podíval "...to já tebe miluju!" najednou mu naskočily do očí jiskry.

Začali jsme se líbat. Pořád jsme leželi v písku. Já ležela na zádech, Stef byl nade mnou. Líbal dokonaleji, než kdokoli jiný. Líbali jsme se hrozně dlouho. Hladil mě ve vlasech, jak v těch jeho. Vlasy měl hebké a já si začala uvědomovat, že kdyby nebylo Jaye...

...nikdy bych svou životní lásku nepotkala!

Ahoj! Jsou sladcí. Teda podle mě, jak podle vás? Napíšete mi prosím do komentářů vaše názory ? ❤️

- K

Zakázaná LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat