Dojela jsem před kino, ale všechny parkovací místa byla obsazená. Jela jsem tedy pomalým tempem ulicí a hledala volné místo, bohužel jsem ale žádné nenašla. Zaparkovala jsem až o blok a půl dál od kina, což nebyl takový kousek. Věděla jsem tedy, že na sto procent přijdu pozdě. V tu chvíli mi to přišlo i jako zákon schválnosti, když jsem si vzpomněla proč a jak moc brzo jsem vyjížděla z domu. Na lodičkách se nikdy zrovna moc dobře neutíkalo, takže jsem šla akorát rychlejším tempem, než obvykle. Když jsem byla už skoro u divadla, zahlídla jsem za výlohou butiku nádherný boty. Tak hezky se na mě usmívaly. Chtěla jsem vejít dovnitř obchodu a jen si je třeba zkusit. A pak možná koupit. Ale ovládla jsem se. Když jsem doběhla před kino, Jay tam už čekal. Usmíval se od ucha k uchu, jako by mu vůbec nevadilo mé zpoždění, kvůli kterému mě naprosto vždycky seřval. Tentokrát se ale choval jako andílek, ale já věděla, že uvnitř to byl ďábel.
"Cher, vybrala jsi nějaký film? Dnes jich dávají celkem dost." Řekl v rozpacích.
"Jak jsem ho mohla vybrat, když jsem teď přišla?" Nechápavě jsem se na něho podívala.
"Fajn, tak ho vyber teď." Protočil očima a měl opět ten jeho klasický výraz 'Proč je tak tupá?'.
Vešli jsme tedy do kina, kde jsme se zastavili před pokladnami. Za každou pokladnou byla cedule, na které byli vypsány všechny filmy, které kino toho dne nabízelo k shlédnutí. Přečetla jsem si nabídku. V našem čase dávali tři filmy. První byl 'Padesát Odstínů Šedi', na který jsem hrozně chtěla jít, ale rozhodně ne s Jayem. Druhý, který dávali byl 'Mortdecai' a třetí byl nějaký horor. Jay se hororů nehorázně baví a jelikož jsem s ním nechtěla jít ani na 'Padesát Odstínů Šedi' ani na 'Mortdecaie', vybrala jsem horor.
"Mám vybráno." Usmála jsem se.
"Takže na co půjdeme?" Pozvedl obočí.
"Nech se překvapit. Jdu koupit lístky, ty si běž pro popcorn a pití, mě kup prosím nachos. Děkuju." Dala jsem mu pusu na líce a odklusala jsem blíže k pokladně, kde jsem koupila lístky.
Nemohla jsem se dočkat, na Jayovu reakci, až zjistí, že jsem vybrala horor. Vždycky, když jsme se spolu dívali na horor, nebo jsme na něm byli v kině - což bylo přesněji řečeno jednou - ječel a zakrýval si oči jako malé dítě. Já se hororů nikdy nějak extra nebála, protože jsem věděla, že to co se v tom filmu děje, nebude nikdy reálný. Přišla jsem za Jayem, který seděl na pohovce, která byla v chodbě mezi sály.
"Mám lístky. Jdeme? Je to sál sedm." Ukázala jsem na sál.
"Fajn a už mi řekneš na co jdeme?" Podíval se na mě tázavě.
"Nech se překvapit." Řekla jsem a otevírala jsem dveře do sálu číslo sedm
Vešli jsme do sálu a posadili jsme se na naše sedadla. Vzala jsem řadu nejvýš, abychom měli dobrý výhled. Když spustili film, byli ze začátku celkem dlouho reklamy. Když film ale začal a na obrazovce naskočil název filmu 'Ghoul', musela jsem se smát na Jayovým šokovaným výrazem. Po hodině a třiceti pěti minutách jsme vycházeli z kina. Já naprosto vysmátá a Jay asi podělanej. Chtěla jsem se tak moc smát, ale nemohla jsem.
Došli jsme k mýmu autu a nasedli jsme. Já klasicky řídila. Prvně jsem zavezla Jaye domů, potom jsem domů dojela sama. Mamka s tátou byli na večeři se známými, takže jsem měla dům zatím sama pro sebe. Šla jsem si uvařit večeři. Udělala jsem si těstoviny s kuřecím masem a brokolicí. Donesla jsem si jídlo do pokoje, kde jsem jej za poslechu spotify snědla. Najezená jsem si lehla do postele a sledovala jsem televizi. Za poslechu filmu 'Jedna za všechny' jsem usnula.
Ahoj! Jak se vám líbila tato část?❤️ Já doufám, že jsem vás nezklamala a že se vám líbila❤️ Moc vám děkuju za komentáře, je to neskutečný, jste nejlepší! Pokud se vám kapitola líbila tak prosím dejte hvězdičku a zanechejte mi komentář s JAKÝMKOLIV názorem❤️Vidím kolik vás to čte a kolik z vás to okomentuje
- K
ČTEŠ
Zakázaná Láska
RomanceVšichni si myslí, že život je lehký když jste bohatí, ale zdání klame. Láska je slepá a proto si často vybíráme nesprávné osoby. Mám přítele, posuďte sami, jestli je ten pravý. Co se ale stane, když přijde někdo docela jiný a od jinud? Do Kalifornie...