#část20 - Setkání

3.2K 207 18
                                    

"Dojeli jste do cíle."

Zazněla navigace na důkaz toho, že jsem dorazila na správné místo určení. Nechápu proč Stef vybral místo, na kterým jsem nikdy nebyla. I když...když nad tím přemýšlím dává mi to trošku logiku. Čekal tam. Měl černé boty 'Converse' a tričko s uplýma džínama. V takovým vedru... V NewYorku nosí uplé džíny čím dál tím více lidí. Stef měl v ruce obálku. Zrovna když jsem vylézala z auta, házel ji do poštovní schránky, která stála přesně vedle něj.

Postavila jsem se vedle auta. Zabouchla jsem dveře a čekala jsem jak ke mě Stef dojde. Jo, možná vám může přijít trapný, že jsem pořád stála na jednom místě, ale myslela jsem si, že někam pojedeme. Místo určení bylo totiž parkoviště vedle Royal Hotelu. Když jsem hotel uviděla, řekla jsem si.. On bydlí v Royal Hotelu?! V tomto hotelu bydleli vždycky jenom milionáři nebo tak. Později, když už byl metr ode mě, jsem na nic kromě Stefa nedokázala myslet. Pozdravil mě a chytil mě za ruku, do které něco dal. Bylo to silné a dlouhé. Nepodívala jsem se zatím, protože jsem věděla, že něco chce říct. I když to bylo parkoviště, bylo to tam hrozně romantický.

"Další dárek? To ne! Nemůžeš mi neustále něco kupovat Stefe." řekla jsem trošku rozpačitě, protože jsem pro něho nic neměla.

"Víš, když spadne z nebe anděl, musíme ho obdarovávat." Mrknul na mě a usmál se.

Začervenala jsem se. Pohlédla jsem dolů do ruky a do očí mi vtrhly slzy.

"Děkuju, děkuju, děkuju." Řekla jsem se slzami v očích a políbila jsem ho. Byla jsem tak šťastná, až jsem se nechala unést citama. Odtrhla jsem se a podívala jsem se na něj. Vypadal překvapeně.

"Promiň, omlouvám se. Nechala jsem se unést, já..." umlčel mě zpětným polibkem a řekl "Tohle chci udělat už dlouho."

Ahoj. Tahle část mi dala asi zabrat nejvíc ze všech. Snažila jsem se sepsat to nějak romanticky a hezky, doufám že budete číst dál! Jestli chcete věnování, napište si do komentářů. Děkuju za všechno! Miluju vás!

- K

Zakázaná LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat