#část23 - Překvapení

3.1K 198 10
                                    

Probudila jsem se opět ve své měkoučké a vyhřáté posteli, vedle mě ležela Roxy. Začala jsem přemýšlet nad tím, že mi ten medailon od toho pána začíná nosit štěstí. Nejdřív mi donese až k nohám někoho, jako je Stef a potom maličkou Roxy. I když ne na krku, nosím jej pořád u sebe. Už od té doby, co mi ho dal ten pán. Dneska jsou to už tři dny od té doby, co jsem byla se Stefem na pláži. Vzpomínám na to pořád, jako by to bylo včera.

Je tradiční den a u nás doma se jako skoro každý den vaří lívance. Mamka je opravdu skvělá kuchařka, také u stolu - když jde o lívance - má jako jediná z mých rodiču, dobrý způsob stolování. Můj táta je totiž hrozný prase. Vezme si snad deset lívanců a mezi každý si nahrne kilo šlehačky a javorového sirupu. Nemám ráda javorový sirup, ale šlehačku ráda mám. Když jsem sešla dolů po schodech, v papučích s bambulkou, které mi koupila Rosie a v mém obvyklém županu, má cesta vedle ke vchodovým dveřím.

S prásknutím vchodových dveří, jsem šla do kuchyně a rozdala jsem každému poštu. Oba rodiče mi poděkovali a místo jídla si ji začínali pomalu, hned rozbalovat. Já jsem si ji nechala na později. Dopisy mi nechodí tak často. Až jsem dojedla, odhodlala jsem se vyjít po schodech opět do pokoje, kde jsem popadla obálku a otevřela jsem ji. Nejsem přecitlivělá, ale opět se mi do očí nahrnuly slzy. Bylo to jako tsunami - v malý okamžik snad milion hektolitrů vody. V rukou jsem držela věc, která mi přímo nabízela příležitost. Vlastně milion příležitostí.

Ahoj Cher, uvědomil jsem si, že mé city k tobě se nedají jen tak vysvětlit slovy. Jsi nejdokonalejší osoba, kterou znám. Prosím poletíš se mnou na Bora Bora? Doufám, že řekneš ano, protože pod tímto vzkazem, máš obálku s letenkou. Rozhodni se jak chceš krásko. Miluji tě - Stefen.

A opravdu. Pod tímto vzkazem jsem našla letenku na Bora Bora. Bude to určitě tak moc romantický. Ano, ano, ano!! Hned jsem zavolala Stefovi a i přes slzy, které se neustále snažily zdobit můj obličej, jsem mu dovolenou potvrdila. Jak už jsem se později dozvěděla, zájezd byl na deset dní, all inclusive, pěti - hvězdičkový hotel s domečkem na vodě. Musela jsem však připustit, že to měl vážně dokonale naplánovaný. Odlet bude totiž za dva dny.

Ahoj, názor na tento díl? Já osobně mám Stefena hrozně ráda... A co vy? Chtěli by jste ho? Jo, dost blbý dotaz, ale je to ideální kluk, nemyslíte? Uvidíme, jak se nám situace vyvine. Milionkrát děkuju za komentáře, vote a za to, že můj příběh čtete. Chcete věnování? Pište do komentářů.

- K

Zakázaná LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat