Brunetky! Yaaaay!
Na oslavu naší nové vizáže jsme vyrazily na nákupy. Tašky praskaly je "švech". S Rosie se vždycky dělá všechno nejlíp. Na oběd jsme si daly čínu. Je tu moc dobrá restaurace. Chodí zde servírky v čínských "krojích". Jsou na můj vkus až moc přeplácané, ale když jde o kulturu, proč ne?! Povídaly jsme si o tom Bora Bora a o všem co se stalo...
Jak to teda s tím Jayem dokázala?
Z pohledu Rose:
Když jsem jela z hokeje, Brew mi říkal všechno, co se dělo. Pak se zmínil i o tom, že dneska nebyl na hokeji. Došlo mi, že jsi si tam šla pro kufr. Volala jsem tvé mámě, jestli jsi doma a ona říkala, že ti psala i volala a že jsi jí to nezvedala a doma nejsi. Tak mě napadlo hned to, že jsi tam s Jayem. Brew mu volal, chtěli jít s týmem do baru. Jay se vždy přidá, řekla jsem teda Brewovi, co se děje a on řekl: "Udělej co musíš miláčku." Sbalila jsem ho v baru. Nalecala jsem mu, jak tě nenávidím a potom jsem s ním šla do jeho bytu. Zmínil se o tobě a ukázal mi klíč od toalety. Byla jsem v šoku, ale při pomyšlení na to, že jsi tam uvězněná jsem to nemohla dát najevo. Musela jsem se s ním vyspat, fuj. Pak stačilo mu nasypat do vína trošku prášku na spaní. Příště však dám o něco větší dávku. Je to hnusák.Ach jo, nechápu o co mu šlo. Vážně je takovej. To mu nedošlo, že by mě později určitě našli? Vážně to tak bylo? Koneckonců, jestli budu hodně nosit sluneční brýle, jakože budu a budu se Stefem, pokud se teda ještě ozve, nepozná mě. Stejně bych řekla, že hnědá barva mých vlasů, je momentálně hezčí, než byla ta blonďatá.
Se všemi taškami jsme si razily cestu k autu, skrz miliony turistů a newyorčanů. Je dobré, potkat občas někoho, kdo mluví odmala vaším jazykem a zná, jak to tady chodí. V autě byl hic. Už nikdy jej nenechám na střešním parkovišti, na jaře a už vůbec né v létě. Klíčkem jsem nastartovala a odjely jsme spolu s Rose k jejímu domu. Tam si Rose vystoupila, popadla svoje 'švestky' a já už jsem jen a pouze slyšela, jak její podpatky klapou směrem k výtahu.
Domů to nebylo ani daleko, ale ani nijak zvlášt blízko. Rozhodla jsem se, že si koupím někde nějakou ledovou tříšť, nebo vymačkaný džus. Po cestě mám ještě jednu kavárnu, 'Sheldrin' se myslím jmenuje. Stavím se tam a pak už hurá domů...
Ahoj! Dneska bych řekla delší část, než obvykle... Váš názor? Čekali jste to? Mám obrovskou radost z toho, že mi ponecháváte komentáře v popisku, takže za to bych vám chtěla moc poděkovat a říct vám, že jste skvělí!❤️Dál bych se vás chtěla zeptat... Používáte víc Wattpad na mobilu nebo na počítači? Prosím odpovězte mi do komentářů! ❤️jste nej!!
- K
ČTEŠ
Zakázaná Láska
RomanceVšichni si myslí, že život je lehký když jste bohatí, ale zdání klame. Láska je slepá a proto si často vybíráme nesprávné osoby. Mám přítele, posuďte sami, jestli je ten pravý. Co se ale stane, když přijde někdo docela jiný a od jinud? Do Kalifornie...