Ráno jsem měla pohled na svět jiný. Lepší než předešlý dne, ale na sto procent horší než na ten co bude následovat, ten dnešní. Dívala jsem se na sebe do zrcadla a po dlouhé době mi záleželo na tom, co si udělám s vlasama. Nakonec jsem popadla černou žehličku a během patnácti minut se ze mě stal zase člověk. Jelikož mi zbývalo celkem dost času, šla jsem si dát ještě snídani.
Zastavila jsem u Grand Hotelu a Stef už tam stál. Na sobě měl džíny a šedé sako, které mu dokonale sedlo k jeho postavě. Pozdravil mě a vtiskl mi pusu. Když se naše rty dotkly cítila jsem opět klid, že je se mnou a nic se už snad nemůže stát.
"Vypadáš kouzelně!" Řekl a políbil mě znovu, tentokrát však do mých vlasů.
"Děkuju, ty taky." Začervenala jsem se. On se mnou snad flirtoval?
"Máš sbaleno? Protože jestli ne, budeš muset chodit celé ty tři týdny nahá." Šibalsky se na mě usmál.
"Jasně že jo..." Chvíli jsem se odmlčela a pak jsem ještě dodala "...vím, že by se ti to líbilo." Pousmála jsem se.
"Tak pojď Cher, jdeme. Tentokrát to letadlo už uletět nenechám."
Stefen kráčel k mému autu a vytahoval z něj kufr, který už dával do jeho luxusního auta. Posadila jsem se na místo spolujezdce a on řídil. Po chvíli jsme se ocitli na letišti. Nebyla to úplně chvíle, ale se Stefem čas vždycky ubíhá hrozně rychle. Procházeli jsme letištní kontrolou a všemi těmi bezpečnostními opatřeními, které jsou pro cestování jaksi nutné. Když jsem vcházela do letadla, zahlédla jsem někoho povědomého, ale kdo to byl?
Neměla jsem čas dále se zaobírat blbůstkama, když se mnou byl Stef. Cesta měla trvat něco před dvacet hodit, tak naštěstí budu mít dost času ho vyzpovídat, jak jsem měl na Hawai. Bylo to vážně úžasné, celou dobu se bavit s ním. Pocit který jsem měla, že ho budu mít dvacet hodin jen pro sebe, byl k neuvěření.
Ahoj! Jak se vám dnešní díl líbil? Snažila jsem se aby to bylo alespoň trošku zajímavé. Hrozně se omlouvám, že přidávám části po dvou dnech , Ale nemám teď moc času. Napište mi prosím komentář, a moc děkuju za Vaše komentáře, které mi vždy Zlepší náladu. Děkuju taky za přečtení a za hlasy. Jste nejlepší čtenáři! ❤
- K
ČTEŠ
Zakázaná Láska
RomantizmVšichni si myslí, že život je lehký když jste bohatí, ale zdání klame. Láska je slepá a proto si často vybíráme nesprávné osoby. Mám přítele, posuďte sami, jestli je ten pravý. Co se ale stane, když přijde někdo docela jiný a od jinud? Do Kalifornie...