#část27 - Románek

2.9K 179 13
                                    

První hlas, to byl mužský. Z toho jsem dokázala usoudit, že je to ten Jayův. Druhý hlas ale nezněl ani jako mužský a ani jako ženský. Avšak podle vzdychání a vrzající se postele vedle v místnosti, jsem usoudila, že to bude žena. Nakoukla jsem klíčovou dírkou a k mýmu neštěstí, postel stála přesně naproti ní. Hned jsem odvrátila zrak na občanku, která vyčuhovala té 'dámě' z kabelky, která ležela blízko k 'mým' dveřím. K velkému udivení sklouznu po dveřích opět na studenou podlahu a nemohu uvěřit tomu jménu. Jménu, které je napsané na občanském průkazu té - jak bych to řekla slušně - více společenské dámě, která mě zřejmě zradila. Proč začala tady takový románek? A zrovna ona. Rose Genderová. Jak mi to mohla jen udělat? A jak to, že spí s ubožákem Jayem?

Po dvou hodinách poslouchání vrzající se postele, rázem všechno utichlo a já zaslechla jen šepot.

"Co Cher? Jak dlouho ji tam necháš?"

"Dokud nechcípne, mrcha."

"Tak ji pusť už, ten její borec stejně všechno zrušil. Nikam nejedou, jak znám Cher nikdy mu to neodpustí."

"No. Já to zvážím, ale musíš mě nějak potěšit."

Postel začala vrzat mnohokrát hlasitěji než předtím. Ležela jsem se zacpanýma ušima na podlaze a brečela jsem. Toto se může stát jen mě? Mé myšlenky se míchaly pořád dokola a pořád jedny a ty samé.

Jak mi to mohla udělat? Proč spí s takovým blbem? Měla to s Jayem domluvený? Podvádí Brewa?

Mé city k ní, aji ke komukoliv jinému byly úplně mimo a já cítila jen prázdnotu. Dokonce i Stefen se na mě vykašlal. Vlastně jsem vám zapomněla říct, že tenkrát, když mi někoho připomínal, tak jsem se nezmýlila. Je to několikanásobný mistr světa v Surfování. Jo, ale toto byla obyčejná soutěž jen o nějaký kytky. Nechápu ho, nechápu nikoho. Modlím se, abych se z téhle smradlavé koupelny dostala co nejdřív.

Ahoj! Omlouvám se, že nepřidávám tento týden část, jako obvykle. Nemám čas ale snažím se. Od víkendu to bude zase jako vždy. Děkuju za vote a reads s komentářema. Moc prosím sdělte mi do komentářů váš názor na můj příběh. Jste nej!
- K

Zakázaná LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat