#část26 - Sms

2.6K 183 7
                                    

Seděla jsem na studené podlaze a koukala jsem se do zdi, na které viselo umyvadlo a vedle něj byl záchod. Já seděla opřená o skříňku. V bytě bylo ticho, protože bylo asi devět hodin večer. To mívá Jay zrovna hokej a hned poté jde do baru slavit, nebo pít kvůli prohře. Řekněme, že teď mám nejméně asi šest hodin čas, než Jay přijde. Jídlo dneska nedostanu, to je jistý, takže nad ním ani nemusím přemýšlet. Vytáhla jsem telefon z kabelky. Ještě stěstí, že u sebe nosím nabíječku. Otevřela jsem zprávy a hned tam na mě dvě čekaly. První byla od Stefena, druhá od mámy.

(zpráva) Od: Stefen

Ahoj, Cher, lásko. To Bora Bora padá. Omlouvám se, ale mám závody v serfování na Hawai. Objednám tu dovolenou znovu. Ještě jenou se omlouvám. Miluji tě. Napiš mi, pá.

Vykulila jsem oči na obrazovku. To není možný. Táhla jsem se sem pro kufr. Jsem zavřená v koupelně a ještě to zruší. Vím, že bych se na něj neměla zlobit, ale vzhledem k mé situaci mě to vážně štvalo. Rozkliknula jsem tedy okénko, do kterého se psala nová zpráva, odepsala jsem.

(zpráva) Pro: Stefen

Ahoj Stefe, hodně štěští v soutěži. Napiš mi, jak to dopadlo. V pohodě, stejně bych teď nemohla, teda v rámci možností. Pá.

Odeslat. Otevřela jsem druhou zprávu, tu od mámy.

(zpráva) Od: Máma

Cher, kde jako jsi? Odepiš mi! Kdy přijdeš? Hned mi napiš, kde jsi.

Sakra, co teď. Přemýšlela jsem, co jí mám napsat. Jestli snad ošklivou pravdu, nebo nádhernou lež. Nakonec jsem se rozhodla pro lež, protože by o mě měla velkou starost, kterou jsem jí nechtěla přidělávat.

(zpráva) Pro: Máma

Ahoj mami dneska přespávám u Rosie, promiň, že jsem neodepsala dřív, pá.

Chvíli na to mi napsala zpět, že volala Rosie a že to není pravda, takže ať to hned vyklopím, nebo mi napíchne mobil. Bohužel, u mé mamky je to možný a nevymluvím se jen tak lehce. Všechno jsem jí bohužel musela napsat. Jo nadala mi a hned mi volala. Musela jsem jí do detailů popsat každičký detail, co řekl a co jsem řekla já a kde přesně jsem. Najednou se otevřely vchodové dveře a následně se zabouchly. Najednou jsem zaslechla jakýsi divný zvuky, né jednoho člověka, ale dvou.

Ahoj zdravím z lyžáku! Dneska přidávám další část. Jak se vám líbí?? Mám dotaz, na který prosím, aby jste mi odpověděli do komentářů. Čte to celkem hodně lidí a komentují mi to tři věrní. Prosím komentujte: Kdo si myslíte, že přišel? Děkuju za odpovědi, budu vážně ráda. Děkuju za vote, komentáře a reads. Jste nejlepší!

- K

Zakázaná LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat