#část25 - Hlas

2.6K 180 8
                                    

Když jsem procházela obývacím pokojem, uslyšela jsem něčí hlas.

"Jak se máme Cher?"

Lekla jsem se a pozorně jsem si začala prohlížet místnost. Nikdo v ní nebyl. Rychle jsem i s kufrem běžela ke dveřím a co nejrychleji jsem se je snažila otevřít. Byly zaseknuté. Skutečně se to může stát pouze mně?

"Ale copak Cher, máme strach?"

Nevěděla jsem, kdo nebo co to může být. Snad né Jay, neslyšela jsem ho přicházet. Najednou někde zavrzalo. Jako by se otevřely někde nějaké dveře, nebo něco, co znělo podobně.

"Kampak chceš odejít?"

Ten hlas byl čím dál, tím víc silnější a já jsem si pomalu začínala uvědomovat, že buď blouzním, nebo jde opravdu do tuhého. Prudce jsem se otočila a on tam stál....

...Stojan, oběšený snad patnácti bundama. Můj strach pomalu opadával a vzdaloval se ode mě.

"Baf." zaječel hlas a já si uvědomila, že za mnou tentokrat vážně už někdo stojí, protože mi ten někdo fuňel přímo na krk.

S vytřeštěnýma očima jsem se otočila.

"Jayi. C-co tady děláš?" zeptala jsem se co nejrychleji jsem mohla a začala jsem rukou tápat po klice od dveří.

"No.. Bydlím tady. Cher..." zamračil se a dořekl "... na otázku co tady děláš, bych se měl ptát spíš já tebe."

"Přišla jsem si pro svůj kufr." kuňkla jsem a konečně jsem dveře otevřela.

"Kam jdeš?"

"Domů."

Popadl mě za ruku. Nešlo se moc bránit. Odtáhl mě do koupelny. Sebral klíč od dveří a zvenku je zamknul.

Zařvala jsem "Jak dlouho mě tady hodláš držet Jayi?"

Odpovědi se mi dostalo asi po čtvrt hodině řvaní na něho, jakej je ubožák.

"Do té doby, dokud nechcípneš mrcho!"

Potom jsem už slyšela jen, jak se zabouchly vchodové dveře. Nic jsem nemohla dělat. V koupelně bylo jen malé okno, které bylo pootevřené pouze na trošku a víc už nešlo. Jediná možnost, jak celé okno otevřít, bylo z venku. To je dost blbý, moje možnosti jsou opravdu malé.

Ahoj,
Jak se vám líbila dnešní část? Doufám, že alespoň trošku. Myslíte si, že se Cher dostane Ven? Mám od vás mám ty nejlepší komentáře. Chci aby jste také věděli, že si hrozně moc cením votes a reads. Můžete si psát o věnování. ❤️❤️❤️
- K

Zakázaná LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat