Domnul meu DJR,
Dormi. Ai adormit din nou pe vocea mea. Îți citeam, amândoi adorăm asta, să-ți citesc. Chiar dacă mi-ai explicat peremptoriu de ce vocea mea îți dă dependență, tot nu pot înțelege motivul. Dar sunt fericită. Dependența ta vine cu iubirea care îmi dă sevraj. Sevrajul meu vine cu iubirea pe care ți-o port.
Te-ai trezit. Ți-am spus că scriu la cartea asta, cartea noastră. Ai tușit, m-am speriat, am crezut că ai pățit ceva... Nu aș vrea să te atingă nici măcar o pană ușoară și plăpândă. Vreau să te ating doar eu. Te-aș atinge fin, te-aș mușca, dar ți-ar plăcea. Ne-ar plăcea, totul din dragoste.
Astăzi erai la lucru, și mă gândeam la tine. Voiam să îmi ocup timpul cu ceva care să te includă pe tine, iubitule. Am vrut să fac un desen, în care să portretizez un tu și o eu mai puțin reușiți, căci talentul meu lasă de dorit, dar ar fi fost din dragoste, doar din dragoste. Apoi... Cartea asta m-a ispitit, m-a tras deoparte și mi-a arătat oportunitatea de a-mi ocupa timpul doar cu tine, atunci când nu ești lângă mine, în ciuda faptului că iubirea noastră ne face telepați, doi telepați îndrăgostiți... Și crede-mă, cel mai frumos timp este acela pe care ți-l dedic ție, iubitul meu.
Ai adormit din nou, iar eu mă gândesc la astăzi. Astăzi, când m-ai sunat de la lucru și mi-ai spus că mă iubești. M-ai făcut fericită. Eram bosumflată de dimineață, foarte bosumflată. Nu e dimineață dacă nu mă trezesc cu vocea ta... Nu este! Astăzi nu a fost, cel puțin nu până nu mi-ai scris. Atunci m-am bucurat că mă trezisem mai devreme, apucasem să vorbesc cu tine, iar asta mi-a făcut ziua mai frumoasă, mai plină și mai colorată.
Ai terminat lucrul, m-ai sunat. Grija ta față de mine mi-a înmuiat inima, mereu o face. Mă întrebi ceea ce doar mama mă întreabă... Scumpa ta iubită este îndrăgostită de tine. Mă pierd din ce în ce mai mult în mintea ta. Mă pierd în galaxiile tale, și nu mă împotrivesc deloc. Ador să fiu pierdută în tine, iubitule, a devenit activitatea mea preferată. Ador să fiu pierdută în tine...
Te vreau toată viața. Te vreau. Doar pe tine. Toată viața, cât respirăm și iubim amândoi.
Te vreau!
CITEȘTI
𝓟𝓪𝓻𝓯𝓾𝓶𝓾𝓵 𝓭𝓸𝓶𝓷𝓾𝓵𝓾𝓲 𝓓.𝓙.𝓡.
Romance𝑨𝒕𝒖𝒏𝒄𝒊 𝒄â𝒏𝒅 𝒅𝒐𝒓𝒎𝒊 𝒔𝒂𝒖 𝒆ș𝒕𝒊 𝒑𝒍𝒆𝒄𝒂𝒕, 𝒗𝒆𝒊 ș𝒕𝒊 𝒄ă 𝒔𝒖𝒏𝒕 𝒂𝒊𝒄𝒊, 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒕𝒓𝒆 𝒂𝒄𝒆𝒔𝒕𝒆 𝒓â𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊, 𝒔𝒊𝒎ț𝒊𝒏𝒅𝒖-𝒕𝒆.