Domnul meu DJR,
Astăzi este 13 Martie.
Acum două luni, pe 13 Ianuarie, am pornit amândoi pe același drum, ținându-ne de mână. Două luni. Mă simt de parcă am fi un cuplu împlinit și căsătorit de douăzeci de ani, atât de fericită sunt...Știi oare ce însemni pentru mine?...
Îți arăt îndeajuns de mult?...Ești persoana pe care o doresc lângă mine atunci când vreau să stau singură. Ești persoana cu care vreau să vorbesc atunci când nu vreau să vorbesc cu nimeni. Ești persoana de care mă lipesc atunci când îmi e teamă, când am neliniști...
Îmi pare atât de rău că nu pot sta lipită de tine în fiecare secundă, în fiecare clipă și în fiecare moment.
Dar voi sta.
Gândindu-mă la tine, mi s-a făcut poftă de ciocolată.
Gândindu-mă la tine, mi se face poftă de tine...Iubitule...
Te iubesc pân' la apogeu!„— Te iubesc până mâine.
— De ce?
— Deoarece ieri a trecut, azi durează prea puțin, și mâine durează pentru totdeauna..."Cuvintele tale...
Vreau să le scrijelim pe trunchiul unui copac, iar într-o zi să ne luăm copii de mână, să-i ducem la cicatricile scoarței... Cicatrici făcute din aceeași iubire ce i-a adus pe lume.„— Te iubesc până poimâine.
— Iubire, ai grijă că se dă unu pentru copiat..."Dacă se dă unu pentru copiat, îl primesc cu mare entuziasm. Și știi de ce? Pentru că vreau ca iubirea ta să-i fie model iubirii mele! Iubirea ta este demnă de urmat, iubitule, așa că scuză-mi inspirația nevinovată... Vreau să te iubesc așa cum mă iubești tu.
Mă face asta corigentă? Să mă facă! Schimb notarea, îți devin premiantă-n toate...
Dar dacă mergem la furat, în schimb, voi leșina de râs, doar mă știi. Hai, totuși, la furat! Am chef să-ți fur inima încă o dată. Îmi dai voie, iubitule? Promit să-ți fur inima încă o dată, și încă o dată... Un infinit buchet de dăți nevinovate.
Te iubesc, te iubesc, te iubesc!
De un infinit de ori...
CITEȘTI
𝓟𝓪𝓻𝓯𝓾𝓶𝓾𝓵 𝓭𝓸𝓶𝓷𝓾𝓵𝓾𝓲 𝓓.𝓙.𝓡.
Romance𝑨𝒕𝒖𝒏𝒄𝒊 𝒄â𝒏𝒅 𝒅𝒐𝒓𝒎𝒊 𝒔𝒂𝒖 𝒆ș𝒕𝒊 𝒑𝒍𝒆𝒄𝒂𝒕, 𝒗𝒆𝒊 ș𝒕𝒊 𝒄ă 𝒔𝒖𝒏𝒕 𝒂𝒊𝒄𝒊, 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒕𝒓𝒆 𝒂𝒄𝒆𝒔𝒕𝒆 𝒓â𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊, 𝒔𝒊𝒎ț𝒊𝒏𝒅𝒖-𝒕𝒆.