Ale tale buze de napalm

32 6 0
                                    

Domnul meu DJR,

Supereroii sunt cât se poate de verosimili, dar ei nu știu asta. Sunt puțini, în număr mic, dar sunt.

Îmi ești supererou.
M-ai luat în spate și am zburat până pe lună.
M-am renăscut în visele tale înaripate și m-ai adăpostit de orice furtună...

Folosesc epitete și fraze alese din creativitatea mea incomparabilă, ca să reflectez realitatea dulce, așa cum o văd eu, prin ochii mei de abanos stacojiu.

Și, iubitule, realitatea nu este dulce, poate fi tristă uneori, dar tocmai pentru că noi suntem diferiți, alegem s-o facem dulce, precum mierea de tei.

Îmi ești supererou, iubitule.
Eram deprimată, într-o depresie ușoară, dar din care nu mă putea răpi nimeni. Depresia, fie ea și ușoară, îmi altera perspectivele, potențialul și visele.

Ai făcut ce nu au reușit alții: m-ai iubit.
Și mă iubești.
Și te iubesc.

Îmi ești religie și zeu, iubitule.
Rugăciune-n gemete și iubire...

Aleg să scriu ceea ce simt în acest moment. În aceste rânduri rup câte puțin din mine, câte puțin din tine, și pictez aceste cuvinte-n eunoi pastelat.

Cum aș putea să-ți dăruiesc... totul, iubitule? Vreau să-ți dăruiesc totul. Aș rupe bucăți de cer și ți le-aș pune pe piept. Aș rupe fiecare stea din Univers și ți le-aș pune pe toate în palme.

Sunt copleșită de iubirea ta.

Astăzi m-am alintat încontinuu. Aveam nevoie să aud că mă iubești și să-ți arăt că te iubesc. Nu pentru că nu aș ști cât de mult ne iubim noi, ci pentru că voiam să-ți intru-n suflet și să devin una cu el. M-aș fi transformat în mascat în acele momente și ți-aș fi năpustit inima, născocind-o și întorcând-o cu susul în jos... Ți-aș fi mângâiat arterele, iubitule, iar apoi ți le-aș fi mușcat jucăuș.

Azi-noapte te-am trezit, nu m-am stăpânit. Aveam nevoie să adorm pe vocea ta. Am fost vulnerabilă-n brațele tale, ca mai apoi să mă faci să râd tare. Îți mulțumesc pentru asta. Îți ador râsul, mă înveselește la culme. Am adormit fericită, iubitule.

Sunt cea mai fericită și îndrăgostită femeie din lume, aici, de mână cu tine.
Sărută-mi încheietura fierbinte, vreau să simți pe buzele-ți de napalm cum îmi dai viață.

𝓟𝓪𝓻𝓯𝓾𝓶𝓾𝓵 𝓭𝓸𝓶𝓷𝓾𝓵𝓾𝓲 𝓓.𝓙.𝓡.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum