Domnul meu DJR,
Am avut un vis cumplit. Plecasei în Columbia și m-ai lăsat în urmă, fără strop de explicații, fără picătură de iubire... Columbia, țara care mi te-a luat în vis. Eram atât de îndurerată în vis, iubitule. Era atât de real întreg scenariul, iubitule.
Columbia... Adoram țara aia, dar acum o detest.
Ți-am scris despre vis, iar tu mi-ai spus că e doar un vis și că mă iubești. Nu m-am îndoit nicio clipă de asta, atunci când m-am trezit. Am deschis ochii, aveam mesaj de la tine, mi-ai spus că mă iubești, mi-ai spus să dorm și să pap... Nu am avut dubii, dar m-am speriat. Realitatea visului poate fi năucitoare...
Am râs cu tine la ora de Franceză. Vrei să te implici cu totul în viața mea, iar asta mă face fericită. Ador glumele tale, ador râsul tău. Îmi permiți să mi-l tatuez pe timpane? Îți promit că îți ofer creditul cuvenit, râsul îți e propria artă. Râsul tău îmi e propria fericire. Îmi faci viața frumoasă, domnul meu DJR.
Nu voi lăsa Columbia să te răpească! Voi veni cu armata după tine, numai să nu fugi...
Știi că te vreau lipit de mine. Știi că îmi este imposibil să te las în Columbia... Vin cu tine, mă fac mititică în bagaje și îți fac o surpriză când le despachetezi.
Cum să nu vin după tine, când amprentele tale se țin după mine? Când iubirea ta îmi lasă aripile întunecate și firave să se înalțe tot mai sus, până la atingerea caldă și electrizantă a stelei ce te găzduiește... Pentru mine, nu a fost și nu este altă stea. Ești primul care își lasă iubirea să mă împuternicească, și vreau să locuim, să trăim, pe aceeași stea luminoasă.
Îmi dai culoare pasională aripilor, iubitule. Le înfierbânți atât de tare, încât ar putea topi, prin iubirea ta, magma fiecărei stea... Aripile mele devin lavă în preajma ta, devin mai fierbinți decât cea mai mare stea dimprejurul nostru — devin mai fierbinți decât Soarele...
Ia-mă pe steaua ta, nu pleca în Columbia. Iubirea ta, în absența ta, m-ar îndemna să mă autodistrug, în încercarea de a te simți tot mai aproape, tot mai fierbinte. Aș distruge fiecare milimetru de Terra, fără tine, iubitule.
Ia-mă pe steaua ta, căci doar ea este capabilă să-mi găzduiască ființa și esența...
Ia-mă... Totul sau totul, pentru noi. Nu există altă variantă pentru noi. Totul, în fiecare secundă. Totul, în fiecare clipă.
Iubirea noastră ar salva Terra...
Iubirea noastră ar dezgheța ghețarii și ar stinge stelele...
Iubirea noastră, Universul nostru.
Iubirea noastră, în necunoscut emigră...
Iubirea noastră, ca o infinită gaură neagră.Iubirea noastră,
Penru totdeauna.
CITEȘTI
𝓟𝓪𝓻𝓯𝓾𝓶𝓾𝓵 𝓭𝓸𝓶𝓷𝓾𝓵𝓾𝓲 𝓓.𝓙.𝓡.
Romance𝑨𝒕𝒖𝒏𝒄𝒊 𝒄â𝒏𝒅 𝒅𝒐𝒓𝒎𝒊 𝒔𝒂𝒖 𝒆ș𝒕𝒊 𝒑𝒍𝒆𝒄𝒂𝒕, 𝒗𝒆𝒊 ș𝒕𝒊 𝒄ă 𝒔𝒖𝒏𝒕 𝒂𝒊𝒄𝒊, 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒕𝒓𝒆 𝒂𝒄𝒆𝒔𝒕𝒆 𝒓â𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊, 𝒔𝒊𝒎ț𝒊𝒏𝒅𝒖-𝒕𝒆.