Mein ehemann... Ich liebe dih!

23 3 0
                                    

Domnul meu DJR,

Ich liebe dih, mein Schatz!
Süße Träume!

Ești atât de prețios atunci când te trezești și mă întrebi ce fac, ca mai apoi, după ce iți răspund, să îți reiei pufăiala adorabilă... Pur și simplu mă faci să te iubesc la nebunie, din ce în ce mai mult. Nu este zi în care să nu îmi faci inima să clocotească de iubire și fiori.

Este mult prea important ce avem, ce ne oferim, ce simțim unul pentru celălalt. Atât de important, încât sufletul meu nu poate respira altceva în afară de tine. Ești tot ce am mai scump pe lumea asta.

Ador să te am, să te iubesc. Dacă ai fi o limbă, te-aș vorbi fluent...

Germana, limba pe care o împărțim amândoi și o învățăm.

Deutsche Sprache, schwere Sprache...

Dar ador să o învăț alături de sufletul și inima mea, să o discutăm, să ne iubim și prin ea, căci româna, engleza și gemetele cer mai mult, cer întăriri...

Te iubesc atât de fierbinte încât iubirea mea se exprimă și geme de zece milioane de ani... Mai exact, zece milioane de ani și opt minute. Te rog, primește-mă și hai să ne îndoim încă alte zece...

Atomii mei râvnesc să se contopească cu ai tăi, să ardem împreună și să ne oferim unul altuia lumina arzătoare care explodează odată cu a noastră compactare.

Mă faci cea mai fericită femeie, iubitule. Suntem suflete pereche, am argumente, amândoi avem... Le putem scrie pe flori negre, roșii și albastre, apoi să le aruncăm în nucleul fierbinte ce ne îndoaie căldura și lumina?

Aștept să te trezești, să te trezesc de fapt... Vreau să te aud cum mă iubești. Îmi lipsești în visare și pe Neptun. Doar tu mă duci pe Neptun, oceanul cel mai nebun...

Mein ehemann...

Încă zece minute, nu vreau să te dezamăgesc. Vreau să te trezesc și să am grijă de tine, așa cum și tu ai de mine. Vreau să îți ofer tot ce îmi oferi tu. Te iubesc infinit. Mă iubești infinit. Ești bărbatul de care am avut mereu nevoie, iubitule. Ești bărbatul de care voi avea nevoie toată viața, și dincolo de ea, în întuneric...

𝓟𝓪𝓻𝓯𝓾𝓶𝓾𝓵 𝓭𝓸𝓶𝓷𝓾𝓵𝓾𝓲 𝓓.𝓙.𝓡.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum