Domnul meu DJR,
Suntem doi nebuni...
— Dimineață voi pleca și rămânem amici!
« Da? Îți arăt eu! »
Am început să-mi caut hainele pe întuneric, iar când ți-ai dat seama că vreau să plec de nebună, m-ai prins de mână. Erai speriat că plec și că pățesc ceva în miezul nopții, iar eu mă temeam că pleci tu și mă părăsești.
Ne iubim și, după ce ne-am aruncat amândoi în focul pasiunii din gurile noastre, am adormit ca niște nebuni îndrăgostiți.
Nici supărarea, nici orgoliul nu ne vor separa vreodată. Toată noaptea, somnoroși, ne-am căutat reciproc prin pat lipindu-ne unul de celălalt, din dorința de a simți pielea și căldura celuilalt.
Când suntem împreună, explodăm și ne mânjim peste tot cu iubire și pasiune. Este ca și cum renasc la nesfârșit în brațele tale protectoare, iar asta este tot ceea ce mi-am dorit vreodată.
Fiece dorință pe care mi-am pus-o de-a lungul timpului se află în tine, bărbatul meu pe care l-am visat dintotdeauna cu ochii deschiși. Nu știam că vei fi tu, însă mă bucur că m-ai luat prin surprindere și ai trecut de granițele minții mele, care mă limitau să accept dragostea cuiva.
Lângă tine am evoluat, am crescut și mi-am atins potențialul pe care eul meu interior mi-l promitea.
Ești liniștea pe care nu am avut-o niciodată!
Dacă mă vor întreba de ce te iubesc, le voi povesti despre felul în care îmi speli corpul și mă masezi sub stropii dușului neașteptând nimic la schimb. Le voi spune cum îmi pregătești mâncare și mă legi la șireturi. Le voi spune cum mă ajuți să-mi pun sutienul și cum mă speli între fese cu sârguință!
Și...
Le voi povesti cum, după o ploaie torențială, mi-am murdărit adidașii albi cu noroi, iar tu ai luat niște frunze uzi și m-ai curățat ca un domn minunat ce ești, atent să nu rămână nicio pată maronie pe ei.
Lista poate continua, căci ești maestru în a mă iubi ca la carte! Este un privilegiu că te-am întâlnit și mă faci să mă simt în siguranță într-o lume care mi-a intoxicat sufletul cu haos.
Toate eforturile tale, de a muta munții din loc pentru mine, dau roade. Cu tine pot fi eu însămi pe deplin, iar ăsta este cel mai frumos cadou pe care mi l-ai făcut odată cu intrarea ta în viața mea.
CITEȘTI
𝓟𝓪𝓻𝓯𝓾𝓶𝓾𝓵 𝓭𝓸𝓶𝓷𝓾𝓵𝓾𝓲 𝓓.𝓙.𝓡.
Romance𝑨𝒕𝒖𝒏𝒄𝒊 𝒄â𝒏𝒅 𝒅𝒐𝒓𝒎𝒊 𝒔𝒂𝒖 𝒆ș𝒕𝒊 𝒑𝒍𝒆𝒄𝒂𝒕, 𝒗𝒆𝒊 ș𝒕𝒊 𝒄ă 𝒔𝒖𝒏𝒕 𝒂𝒊𝒄𝒊, 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒕𝒓𝒆 𝒂𝒄𝒆𝒔𝒕𝒆 𝒓â𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊, 𝒔𝒊𝒎ț𝒊𝒏𝒅𝒖-𝒕𝒆.