Aniversare

28 2 0
                                    

Domnul meu DJR,

Nietzsche s-ar fi îndrăgostit de mine, însă tu ești filosoful meu și rostul meu în viață. Mă faci o femeie mai bună, iar asta este religia pe care vreau s-o urmez toată viața: iubirea ta. Am împlinit un an de când ne scriem povestea de dragoste. Ne-am ridicat împreună, ne-am apropiat și am urlat la lună. Suntem parteneri în dragoste și crimă, hai să cutreierăm toată România! Mă completezi armonios și mă expandezi precum un tampon umectat. Cine nu-mi înțelege stilul de a-mi transpune sentimentele-n rânduri, n-are decât să râdă.

Mă cizelezi ca pe lut și-mi dai formă-n palmele tale pasionale, dogoritoare și carnale. Într-un an mi-ai redat bucăți pierdute din mine în trecut, mi-ai redat fericirea-n pupile, așa cum și eu ți-am redat iubirea-n celule. Iubirea ta mă completează, îmi dă foc și îmi dă aripi să zbor cât mai sus. A fost noroc pur că ne-am cunoscut, însă înțelegerea, devotamentul și ce am construit, sunt rezultatul ambiției noastre de neclintit. Ne pot invidia cât vor, eu știu cine suntem cu adevărat, iar asta este îndeajuns. Este tot ce am nevoie pentru a înainta cu tine tot mai departe, căci dragostea noastră își face singură dreptate.

Când te-am privit prima dată în ochi, am simțit liniște și iubire, nu doream să întrerup contactul vizual cu tine. Îmi reîntregeai sufletul doar din priviri, de parcă erai un izvor de apă și speranță. M-am îndrăgostit de tine, te iubesc, ești a mea minune. Răul lângă tine se evaporă, fuge de îndată, iar binele se înmulțește precum microorganismele. Ce este femeia fără pacea pe care bărbatul ei i-o dăruiește în fiecare zi? Este haos și tristețe, adunate într-un trup, suflet rupt și scrijelit.

Iubește-mă ca până acum, sincer și dezinteresat, dă-mi în continuare curajul să te conțin ca pe o stea radioactivă și fă-mi toți anii de neuitat! Ne iubim ca nebunii, tocmai de aceea suntem în vizorul oamenilor de rând. Te iubesc, dragostea mea infinită!

𝓟𝓪𝓻𝓯𝓾𝓶𝓾𝓵 𝓭𝓸𝓶𝓷𝓾𝓵𝓾𝓲 𝓓.𝓙.𝓡.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum