Domnul meu DJR,
Vreau mai întâi să-ți spun că mă ustură ochiul drept, mi-a intrat gel de duș în el. Pare irelevant, dar doream să-ți zic asta.
Ador să-ți spun lucrurile mărunte, neînsemnate... Vreau să vorbesc cu tine, iubitule. Vreau să-ți povestesc cum era să-mi învinețesc ochiul — din nou, pe cel drept — afară.
Azi-noapte m-am trezit, am vorbit cu tine. M-am gândit mult la asta. Nu a fost ceva ieșit din comun... dar m-am gândit la asta. Nu-mi amintesc cum m-am trezit, îmi amintesc doar niște frânturi care mi-au rămas întipărite-ntr-o scrisoare minusculă din mintea mea.
Toată ziua mi-a fost pictată-n dragostea ta aprinsă și încinsă. În valuri de vânt, m-am gândit la mica noastră conversație dintre inconștiențe... Sau, mă rog, m-am gândit la ceea ce mi-a mai rămas întipărit în minte.
De fapt, dacă analizez puțin frânturile, m-am gândit la ceea ce am simțit datorită cuvintelor tale. Am simțit un puternic sentiment de dragoste. E ca și cum m-ai atins cu o nuia fierbinte, pe care erau întipărite-ți mușcăturile ce formau cuvântul "dragoste"...
Am simțit ceva puternic. Nu îmi amintesc să mă fi exteriorizat, dar te iubesc la nebunie, la nebunie, la nebunie! M-ai prins în strânsoarea inimii tale. Am tot ce îmi trebuie acolo.
Sunt copleșită până-n străfundul sufletului nostru. Ești cel mai frumos sentiment, iubitule. Ești elixirul meu, cel ce mă face nemuritoare, îmi reînnoiești celulele cu muguri de iubire, și mă șlefuiești cu prețuire.
Ți-ai pus amprentele pe mine. Mi le-ai întipărit în pigmentul ce-mi colorează pielea.
Te voi ruga să-ți pui palma-n cerneală și să o presezi delicat pe o foaie... Vreau tatuaj cu amprentele tale, domnul meu DJR. M-am decis. Îți vreau amprentele pe pielea-mi palidă.
Îmi lipsești.
Dacă aș putea, ți-aș tatua întreg corpul peste al meu...
Te iubesc atât de mult!...
Fetița ta tânjește după tine, domnul meu DJR. Nu mai rezist fără tine, zici că am turbat. Mai am puțin și mi se înroșesc ochii, și crede-mă că nu de la gelul de duș! Simt că sufletul meu vrea s-o ia la goană, după tine...
Vino... Nu mai răzbat mult. Îmi e dor de tine, nebunește de dor.
Te iubesc, te iubesc, te iubesc!
TE IUBESC LA NEBUNIE!
CITEȘTI
𝓟𝓪𝓻𝓯𝓾𝓶𝓾𝓵 𝓭𝓸𝓶𝓷𝓾𝓵𝓾𝓲 𝓓.𝓙.𝓡.
Любовные романы𝑨𝒕𝒖𝒏𝒄𝒊 𝒄â𝒏𝒅 𝒅𝒐𝒓𝒎𝒊 𝒔𝒂𝒖 𝒆ș𝒕𝒊 𝒑𝒍𝒆𝒄𝒂𝒕, 𝒗𝒆𝒊 ș𝒕𝒊 𝒄ă 𝒔𝒖𝒏𝒕 𝒂𝒊𝒄𝒊, 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒕𝒓𝒆 𝒂𝒄𝒆𝒔𝒕𝒆 𝒓â𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊, 𝒔𝒊𝒎ț𝒊𝒏𝒅𝒖-𝒕𝒆.