Ciocolata ce și-a vărsat dragostea-n ochii mei

134 10 2
                                    

Domnul meu DJR,

Sunt dependentă de tine, de întreaga ta ființă.

Nimeni nu m-a atins așa cum ai făcut-o tu, nimeni nu a putut.

În fiecare zi mă faci să te râvnesc din ce în ce mai tare, iar iubirea mea depășește de fiecare dată orice limită existentă.

Te iubesc pentru totdeauna.

Tu ești ciocolata ce și-a vărsat dragostea-n ochii mei, în sortimente de brun închis și lumină...

Te-aș bea într-o zi friguroasă de iarnă, în timp ce aș sta pe zăpadă în piciorușele goale. Te-aș vărsa în stropi mărunți pe pielea mea înghețată...

Cum poți fi atât de special, domnul meu DJR? Nimeni, dar nimeni nu te poate întrece... Te-ai perfecționat atât de bine, încât ai putea avea orice om la picioare, dar tu m-ai ales pe mine, așa cum trebuia s-o faci. Așa cum trebuia s-o facem.

A ta viitoare soție este hipnotizată de șarmul tău. A ta viitoare soție ți se scurge în litri în suflet. Mă temeam că te-aș putea inunda, dar la fel ca și mine, ești etern, infinit și pentru totdeauna. Nu ai idee cât am așteptat ca cineva să mă bea cu totul, să mă absoarbă cu totul.

Eterul și-a vărsat toată perfecțiunea în sufletul tău, iar dacă nu știai asta, ei bine, ți-o zic eu. Ești preferatul atomilor, iubitule.

Urăsc persoanele care ți-au atins greșit sufletul. Puteau avea Universul lângă tine... Dar mă încântă că greșelile lor au existat, pentru că acum te afli în palmele mele, iar eu nu te voi strânge niciodată. Le voi închide doar atunci când plouă sau este prea însorit, pentru că nu vreau să răcești sau să faci insolație. Le voi închide fin și voi fi foarte grijulie. Nu îmi voi despărți niciodată palmele, iubitule. Ești vrăbiuța mea...

Ești perfect.

Perfect ca un Univers. Știai că în ochii tăi se ascunde întregul Univers? Ești Universul meu, totul meu... Cu tine scap de pe Pământ și cutreier în lung și-n stele. În obscuritate și cunoaștere. În vulgaritate și puritate.

Ești complet.

Vreau să-ți semăn ca și cum m-ai fi creat tu, cu mânuțele tale, iubitule.

Vreau să fim compleți împreună.

Pentru totdeauna.

𝓟𝓪𝓻𝓯𝓾𝓶𝓾𝓵 𝓭𝓸𝓶𝓷𝓾𝓵𝓾𝓲 𝓓.𝓙.𝓡.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum