Domnul meu DJR,
Mai întâi aș vrea să asculți melodia de mai sus... Îți mulțumesc!
Mintea îmi este la tine. Dar nu mi-o înapoia, este în siguranță.
Am fost la un pas să nu te fi cunoscut, să nu te am... Știu, a fost, a trecut, și că tot ceea ce contează este că suntem împreună acum și pentru totdeauna. Dar, iubitule, eu nu mă pot gândi la cum am fost amândoi pe muchie de sabie. Asta mă face să mă gândesc și mai tare la conceptul de suflete pereche, chiar dacă sunt sceptică-n privința lui. Și chiar dacă-s sceptică, eu te consider, prin alegere, sufletul meu pereche. Consider că am fost amândoi norocoși, chiar dacă nu ne-a favorizat vreun zeu inexistent... Noroc pur, iubitule, pentru amândoi.
Te-am prins cu ai mei colți la momentul oportun! Nici că-ți mai dau drumul vreodată, iubitule. Asta ți-o promit.
Tu și eu. Eunoi.
"Got me trippin', I adore you, I adore you, boy."
Ascult melodii frumoase care mă duc cu gândul la tine și mă fac să zâmbesc cu sufletul, sub ochii tăi lunari, brăzdați de reflexii stelare...
Cum îmi poți fi calmitatea și dragostea de care am nevoie, iubitule? Știu! Ești un bărbat bun. Te iubesc la nebunie. Te iubesc până la extremitate, bărbatul meu bun.
Aseară aveam poftă de lămâie cu zahăr cristalizat, iar pofta a revenit din nou...
Eu, lămâia,
Tu, zahărul,
Topește-te pe mine,
Fă-mă parte din tine...Deja îmi lasă gura apă. Nu știu dacă de la lămâie sau de la tine, iubitule.
Îmi este dor de tine.
Iar somnul mi se pare irelevant... Dar știu că ai nevoie de el, așa cum eu am nevoie de tine. Și câtă nevoie mai am de tine, domnul meu DJR!...Acum ascult melodia noastră, iubitule.
Pentru totdeauna, iubitule, m-ai auzit?Acum știi la ce mă gândesc și ce mă face să zâmbesc? Ai fost la Dedeman, ai cumpărat trei feluri de semințe de ridichi. Nu știu dacă ai făcut-o tocmai pentru mine, pentru că ți-am spus că-s pe placul meu, dar asta mă înveselește acum. Mă înveselește cum mi-ai făcut poze prin magazin, cum mi-ai arătat ce ți-a plăcut și ce ai cumpărat. Te iubesc la nebunie!
Ador ochii tăi, nu cred că ti-am spus. Sunt blânzi, precum un lac liniștit, în miez de vară. Sunt pasionali, precum un foc la apogeu, în miez de ocean.
Mirosul ăsta de lămâie mă înnebunește. Dar știi ce altceva mă înnebunește și mai tare? Tu, tu și din nou tu. Ești mai pretențios și mai aromat ca lămâia, iubitule.
Ești tot Universul într-un miez de suflet.
Te iubesc, dragostea mea!
CITEȘTI
𝓟𝓪𝓻𝓯𝓾𝓶𝓾𝓵 𝓭𝓸𝓶𝓷𝓾𝓵𝓾𝓲 𝓓.𝓙.𝓡.
Romance𝑨𝒕𝒖𝒏𝒄𝒊 𝒄â𝒏𝒅 𝒅𝒐𝒓𝒎𝒊 𝒔𝒂𝒖 𝒆ș𝒕𝒊 𝒑𝒍𝒆𝒄𝒂𝒕, 𝒗𝒆𝒊 ș𝒕𝒊 𝒄ă 𝒔𝒖𝒏𝒕 𝒂𝒊𝒄𝒊, 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒕𝒓𝒆 𝒂𝒄𝒆𝒔𝒕𝒆 𝒓â𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊, 𝒔𝒊𝒎ț𝒊𝒏𝒅𝒖-𝒕𝒆.