Viitorul pe aripi protectoare de înger

48 5 0
                                    

Domnul meu DJR,

Te iubesc cu aripi protectoare de înger și te străpung până-n suflet cu aripile mele de demon.

Ți-am cerut un viitor împreună... Un viitor. Noi nu iubim ca ei, tocmai de aceea îți spun acum că vreau să avem copii. Vreau ca pe lângă un suflet în două trupuri, să fim și părinți. Împreună. Vreau să avem grijă împreună de niște suflete pure, gingașe și visătoare... Noi doi, crescând roadele iubirii noastre. Îmi doresc să avem copii, să-i iubim împreună. Îmi doresc să le schimbăm scutecele împreună, în timp ce strâmbăm din nas și râdem. Îmi doresc să fim modelul lor de iubire, să-i învățăm prin fapte ce înseamnă iubirea, cum se manifestă și cât de sinceră este.

De dispărut, nu aș dispărea niciodată din proprie voință. Iar dacă dispar, promite-mi că mă vei găsi, că vei face tot posibilul să mă readuci în brațele tale, unde îmi și este casa. Casa mea ești tu, jumătatea mea.

Un viitor.

Vreau să facem dragoste de dimineață, apoi să luăm micul dejun pe la prânz... Știi tu ce spun!

Încătușează-mă-n cuvintele tale de satir,
Extirpă-mi întregul butir...

Am fost atrasă de tine ca de un magnet, prinsă-n mrejele-ți de ciocolată. Nu mă gândeam la prea multe, nu mă gândeam la un viitor, nu mă gândeam la ceva succesiv, ci doar la faptul că ești diferit. Și în ciuda faptului că nu purtasem o discuție, nici măcar o singură dată, eram sigură că ești diferit.

Nu mă gândeam la un viitor, cu atât mai puțin la o relație.

Habar nu aveam.
Habar nu aveam că ne vom îndrăgosti unul de celălalt.
Habar nu aveam că îmi vei deveni suflet și eternitate.

Iar dacă aș fi avut habar, nu ți-aș fi spus.

De când cu tine, am început să cred în ceva numit destin, sau mai bine spus în magnetismul incontrolabil a două ființe, a două trupuri, a două suflete.

De-am fi știut amândoi...
Că am să te iubesc,
Pentru totdeauna!

Ești visul meu de neoprit!

Am vise și speranțe-n ochii tăi, domnul meu DJR. Am vulnerabilitate și putere-n brațele tale. Am plăcere și durere-n carnea ta. Am iubire și eternitate-n sufletul tău.

Vino aproape, atât de aproape încât să-mi intri-n minte. Doar tu. Ți-aș spune să-mi intri-n suflet, dar tu, iubitul meu, ești el, sufletul meu.

Te iubesc!

𝓟𝓪𝓻𝓯𝓾𝓶𝓾𝓵 𝓭𝓸𝓶𝓷𝓾𝓵𝓾𝓲 𝓓.𝓙.𝓡.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum