Amarant, simbolul iubirii de diamant

17 4 0
                                    


Domnul meu DJR,

Am nevoie de atingerea ta, mai mult ca orice pe lumea asta. Am nevoie de iubirea ta, precum Luna are nevoie de Soare pentru a străluci...

Îmi spuneam... „Nu te poți îndrăgosti... Nu când lumea este așa."

Și pe bună dreptate, iubitule, lumea nu știe să iubească, dar dragostea nu ascultă de rațiune, de mine sau de tine. Dragostea este irațională, vine pe nepregătite, iar când vine te lovește din plin, mai ceva ca un fulger...

Vrei să știi ce am în minte acum?

Furie, iubitule. Sunt furioasă pentru că oamenii dansează într-un continuu cerc vicios. Dansează în nămol, dar vor să simtă apa dulce de lac, în timp ce trag pe alții în hora lor mârșavă.

Știi ce mai simt acum?

Vreau să te iau de mână, departe de ei, undeva de unde am privi cerul senin, stând pe iarbă proaspăt tunsă, ascultând văzduhul cum tace cu încăpățânare.

Haide, vino cu mine!

Vreau să te strâng în brațe, vreau să-ți arăt că ești în siguranță cu mine. Pentru totdeauna. Te țin în palme, delicat, te feresc de asfaltul aspru. Haide, te rog, trage un pui de somn în palmele mele... Nu voi adormi, voi sta să te veghez.

Ai face bine să-mi răspunzi. Încă nouăzeci și nouă de chemări...

Am pierdut șirul lor, dar ai venit...

Ți-am apropiat glasul de timpanele mele, mi le-a gâdilat atât de plăcut, iubitule.

Promite-mi pentru a mia oară că suntem pentru totdeauna. Hai să ne demonstrăm unul altuia asta, să ne demonstrăm că suntem pentru veșnicie. Pentru o veșnicie de amaranți înfloriți și înrădăcinați adânc în iubirea noastră.

Vreau să-mi promiți încă un lucru. Promite-mi că, lângă nucul de cupru, vom planta un amarant de argint. Simbolul iubirii noastre, dragostea mea.

Hai să urcăm pe crengi de amarant,
Ești al inimii diamant!...

𝓟𝓪𝓻𝓯𝓾𝓶𝓾𝓵 𝓭𝓸𝓶𝓷𝓾𝓵𝓾𝓲 𝓓.𝓙.𝓡.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum