Domnul meu DJR,
Ți-aș presăra peste piept, peste suflet, petale și perle însângerate,
M-aș lipi cu sânii goi de ele, povestindu-ți cât de mult te iubesc în depravări deliberate...La mulți ani, iubitule!
Este Ziua Îndrăgostiților, fie ei fericiți sau îndurerați,
Dar noi, un singur suflet în două trupuri, suntem doi visători literați.
Ne împlinim reciproc prin talentul nostru pretențios,
Dansând într-un continuu cerc înflăcărat și periculos de sentențios...Voiam să păstrez aceste cuvinte pentru jurnalul meu, dar am fost zgârcită cu el și nu i-am oferit niciun cuvânt. În schimb, ți le ofer ție, iubitule. Vreau să-ți simt înăuntrul vederos, să mă delectez cu fiecare rază ce-ți trădează fericirea.
Vreau să-ți simt sufletul pregnant, vreau să-i simt parfumul melodic...
Te iubesc!
Hai să-ți citesc din cartea mea cu zemoase caise! Asta mă face fericită... Să-ți citesc despre cerul albastru ce a devenit negru, sau despre dragostea de a fi poetă și iubită.
Dragostea poate inspira un poet în infinite moduri, care mai de care mai creative și mai elocvente, iubitule.
Dragostea poate asfalta drumuri găurite și ponosite, doar prin simpla sa prezență. Și dacă nu o face, nu mai este dragoste...Am mușcat din ea, din dragoste, iar acum te țin strâns între colții mei ascuțiți.
Strâns, cât să nu te scap, dar totodată delicat, cât să nu-ți mânjesc blana cu stropi sângerii. Vreau s-o feresc de strop de sânge, este atât de pură și luminoasă, în ochii mei!Ți-aș dansa în ochi, în acei iriși ciocolatii, non-stop. M-aș scălda în ei, într-o arzătoare zi de vară, și m-aș scufunda în reflexiile fierbinți și aurii ce-ți sunt brăzdate de Soare...
Gândul ăsta mă face fericită. Fericită.Ți-aș simți trupul fierbinte pe frunzele verzi și bronzate, într-un întuneric gălăgios, singuratic și avar.
Iar pentru că te iubesc...
Vreau să fiu doar a ta poetă,
Să-ți povestesc despre căpșuni și ocean,
Vreau să-ți fiu cea mai strălucitoare cometă,
În trilul vanității pe care amândoi o visam...Te iubescul nostru se-ntinde din zenit până-n nadir, pe-o lungime de-un parsec!
CITEȘTI
𝓟𝓪𝓻𝓯𝓾𝓶𝓾𝓵 𝓭𝓸𝓶𝓷𝓾𝓵𝓾𝓲 𝓓.𝓙.𝓡.
Romance𝑨𝒕𝒖𝒏𝒄𝒊 𝒄â𝒏𝒅 𝒅𝒐𝒓𝒎𝒊 𝒔𝒂𝒖 𝒆ș𝒕𝒊 𝒑𝒍𝒆𝒄𝒂𝒕, 𝒗𝒆𝒊 ș𝒕𝒊 𝒄ă 𝒔𝒖𝒏𝒕 𝒂𝒊𝒄𝒊, 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒕𝒓𝒆 𝒂𝒄𝒆𝒔𝒕𝒆 𝒓â𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊, 𝒔𝒊𝒎ț𝒊𝒏𝒅𝒖-𝒕𝒆.