Dați-mi 13 la pătrat, vă rog!

22 2 0
                                    


Domnul meu DJR,

Încă puțin și te simt din nou. Nici nu ai idee cât înseamnă asta pentru mine... Te iubesc, dar lipsa ta e un adevărat calvar, e ca și cum aș fi absorbită încontinuu, până la pierire, de o gaură neagră. Mi-am făcut temele pe care mi le-ai dat. Apropo, sunt mai flexibilă, iubitule...

Și vreau să te fac mândru. Vreau să te fac fericit. Meriți tot, și cer, și pământ. Ar fi incorect dacă nu le-ai avea. Ar fi devastator pentru mine dacă ai pluti în spațiu, în gol și obscuritate. Încerc să-ți ofer oxigenul, mările și diamantele... Și știi de ce, iubitule? Pentru că tu, din dragoste pentru mine, mi-ai oferit Soarele și l-ai așezat la o distanță perfectă, pentru că ai vrut, din toți atomii ce-ți alcătuiesc sufletul radiant, ca eu sa trăiesc și să prosper.

Datorită ție, știu ce înseamnă iubirea cu adevărat. Datorită ție, știu cum se simte adevărata iubire. Cum aș putea să nu te iubesc până-n negura Universului când mi-ai luminat cu dragoste întregul Sistem Solar?

Meine Taube...

Ai dreptate... E o diferență între a iubi pe cineva și a fi speriat de singurătate. Dacă nu ești tu, dacă nu te am, dacă nu te simt, prefer să mor în chinuri decât să am pe altcineva. Aș adora să înnebunesc și să te aud în singurătate, decât să am pe altcineva. Ce am cu tine este special. Și cu fiecare zi care trece, sufletele noastre ne arată din ce în ce mai mult de ce suntem suflete pereche. Ne-au arătat încă din prima zi...

Mulțumesc că mi-ai arătat ce înseamnă să lupți pentru cineva, să iubești și să trăiești alături de cineva.

Te iubesc până-n nucleu de Soare, dragostea mea.

Și fie vorba între noi, te-aș urma chiar și în cea mai primejdioasă gaură neagră. Te-aș ține lipit de mine, te-aș face una cu mine, te-aș urma-n moarte și inconștiență.

Dar cât trăim, mă voi asigura că trăim contopiți și fericiți. Scriitorii formează cele mai fericite cupluri... Mă faci cea mai fericită scriitoare din câte există!

Te iubesc.

𝓟𝓪𝓻𝓯𝓾𝓶𝓾𝓵 𝓭𝓸𝓶𝓷𝓾𝓵𝓾𝓲 𝓓.𝓙.𝓡.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum