Domnul meu DJR,
Ești fragil, precum un fluture călător. Ești unic, precum pigmentul albăstrui din aripile sale.
Întreci compania muzicii de pian, dar calmitatea și arta vă aseamănă ca două picături transparente și dulci de ploaie.
Pe mine mă înveselesc multe lucruri, mă fac bucuroasă puține, iar fericită mă faci doar tu. Unica mea persoană. Unicul capabil să-mi facă pieptul să explodeze.
Nimeni nu a fost ca tine. Tu vezi dincolo de bareriere, dincolo de aparențe.
Îmi ești sângele fierbinte-nghețat din vene, îmi dai viață și putere.
Îmi ești tot, înțelegi, iubitule? Îmi ești tot.
Iar dacă asta mă face disperată, să mă facă! Iubirea este iubire. Pentru cei reci și distanți, care nu simt, care nu ating sufletul cuiva, oamenii iubitori par enervanți și disperați. Asta mă amuză tare, pentru că, ceea ce cataloghează ei drept "disperare", nu vor gusta niciodată pentru că nu vor înțelege vreodată fericirea pe care o poți avea alături de cineva. Iar pentru mine, un om care nu iubește și nu este iubit, este un om mort, care doar supraviețuiește.
Eu vreau să trăiesc în "disperare" și iubire... Alături de tine.
Iubitule, dacă am fi trăit acum milioane de ani, când specia noastră nu era adaptată la comunicarea cotidiană contemporană, ți-aș fi arătat iubirea pe care ți-o port puțin diferit. Știi cum, dragostea mea?
Poate că nu aș fi avut cuvintele la îndemână, poate că nu aș fi avut nici arta, dar ți-aș fi dat ultima îmbucătură de hrană. Ți-aș fi fost în dreapta la fiecare pas, indiferent că mă puneam în pericol sau nu...
Ori mor cu tine, ori nu mai trăiesc. Iar dacă-mi dau sufletul alături de tine, crede-mă, aș muri fericită și împăcată, ținându-te de mână cât de strâns pot.
Aș fi fost un vulcan de gelozie, cum sunt și acum din dragoste pentru tine. Și sincer, iubitule, nu aș fi fost miloasă cu niciuna. Cu absolut niciuna... Și-ar fi găsit toate sfârșitul putrezind în Soare și mâncate de animale sălbatice.
Te iubesc, știi?...
Nu pot scrie tot ceea ce simt pentru tine, nu-mi găsesc cuvintele nici măcar în marea de expresii, în care înot precum o poetă împlinită, dar pot să-ți arăt.
Știu ce vreau, și vreau o eternitate alături de tine.
CITEȘTI
𝓟𝓪𝓻𝓯𝓾𝓶𝓾𝓵 𝓭𝓸𝓶𝓷𝓾𝓵𝓾𝓲 𝓓.𝓙.𝓡.
Romantizm𝑨𝒕𝒖𝒏𝒄𝒊 𝒄â𝒏𝒅 𝒅𝒐𝒓𝒎𝒊 𝒔𝒂𝒖 𝒆ș𝒕𝒊 𝒑𝒍𝒆𝒄𝒂𝒕, 𝒗𝒆𝒊 ș𝒕𝒊 𝒄ă 𝒔𝒖𝒏𝒕 𝒂𝒊𝒄𝒊, 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒕𝒓𝒆 𝒂𝒄𝒆𝒔𝒕𝒆 𝒓â𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊, 𝒔𝒊𝒎ț𝒊𝒏𝒅𝒖-𝒕𝒆.