Sex sălbatic la prima întâlnire

88 3 0
                                    

Domnul meu DJR,

Voi da al dracului de mult din casă, iar tu o să înghiți în sex, sex... Pentru că nu pot scrie un cuvânt banal fără să îl fac trivial, pentru că nu ai de ales și pentru c-ai să-ți înghiți limba la ce voi scrie aici.
Și pentru că... vreau să tremuri, să-ți fiu sevraj, să-ți fie dor de atingerile mele obraznice. Vreau să nu reziști fără căldura din interiorul meu, așa cum eu nu rezist fără animalul sălbatic și pasional din tine.

Deja am început eu să înghit în sex, sex...

După ce mama a plecat și am rămas singuri, m-am făcut mică și m-am adăpostit în poala ta, pentru că acolo mă simțeam în siguranță. Am simțit ceva tare prin blugii tăi, ceva tare de care mă tot frecam intenționat cu capul...

Nu pot uita felul în care mă priveai, iubitule. Ochii tăi erau atât de blânzi când mă mângâiai și îmi străpungeai sufletul cu 13 săgeți ascuțite și maligne, concomitent.
Veniseră niște oameni să-și facă poze în fața noastră, am început să mă panichez, și știi prea bine motivul. În ciuda anxietății mele, tu mă calmezi, tu mă faci să mă simt pe deplin în siguranță cu tine.

Știu că mi-ai spus că urăști rozul, dar eu îl ador, așa că nu am ezitat să vin îmbrăcată în roz. Contrastul dintre noi era unul de milioane... Data viitoare ar trebui să vin eu îmbrăcată în negru, iar tu să fii cel în roz. Nu găsi scuze, că îți dau haine de la mine. Oricum nu văd rostul hainelor, eu te vreau dezbrăcat, să te simt și să te devorez.

Ai început să mă înveți să sărut, și trebuie să recunosc că am fost foarte stângace la început...

Te-ai dezlănțuit inopinat și ai început să mă frămânți prin blugi, în așa fel încât oamenii să nu observe, dar eu mă topeam de plăcere și dorință în scorbura gâtului tău. M-ai udat mult prea tare atunci. Aș fi vrut să faci mai mult, acolo, în văzul tuturor. Nu ai idee cât de seducător ești atunci când îți lași liber animalul sălbatic din tine, mă înnebunești! La dracu', vocea ta guturală, instinctele și reflexele tale de animal... Felul în care îmi pronunți numele... Felul în care îmi săruți atât de pătimaș gâtul...

Îmi vine să mă sufoc fără tine, iar faptul că am început să scriu asta nu mă ajută. Mă simt ca un animal lăsat într-o cușcă, să flămânzească!

Ne-am cazat tocmai la mansardă, iar asta nu e o problemă, dar să dea dracu' că îmi vine să râd când îmi amintesc cât de ghinioniste erau scările alea. Alea au fost cele mai nașpa scări pe care le-am urcat vreodată. Mai lipsea să alunec și să te trag după mine, și am fi pătat alte cearșafuri cu sânge de virgină, respectiv pe alea de pe patul din spital.

Am intrat în cameră. Ai aranjat bagajele frumos și ordonat. Ador asta la tine, bunul simț. Ador că ești manierat...

Ador cum m-ai scăpat de sutien, în timp ce așteptam să vină proprietara cu chitanța. Ne-am sărutat. Mi-ai sărutat atât de bine gâtul, atât de bine sânii... I-ai frământat atât de obraznic în mâini, în timp ce te asigurai că buzele tale fac supradoză de mine.

Te-ai dezbrăcat și tu. Stăteai în picioare, eu in genunchi, nici nu te așteptai la asta... Ți-am luat-o în gură, în timp ce te priveam în ochi și savuram momentul. A fost atât de sexi felul în care mă priveai în ochi de sus, cu ea întărită la mine în guriță, și mi-ai spus că te înnebunesc. Am scos limbuța afară și, în timp ce ne priveam în ochi, mi-ai bătut-o ușor și obraznic pe ea. Nu ai idee cât de tare am așteptat momentul ăsta. Nu ai idee cât am râvnit după gustul tău.

𝓟𝓪𝓻𝓯𝓾𝓶𝓾𝓵 𝓭𝓸𝓶𝓷𝓾𝓵𝓾𝓲 𝓓.𝓙.𝓡.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum