Iluzii lubrice și monomane

19 2 0
                                    


Domnul meu DJR,

Stau în pat, visez la tine cu ochii deschiși.
Îmi lipsești ca întotdeauna.

Cum stăteam, cum te visam, mi-am dorit pentru prima dată ceva...
Mi-am dorit ca cineva, oricine, să inventeze niște capsule umplute cu sânge sau salivă de la persoana iubită, suficient de eficiente și de puternice încât să ucidă dorul nebunesc pe care îl simți în lipsa ei.

Capsule umplute cu sperma ta...
Scuză-mă, dar le-aș lua în prostie dacă te-ar conține atât de lubric și pătimaș.

Sunt îndrăgostită de tine. Nu cred că e destul de citeț, așa că am să mă fac înțeleasă:

"SUNT ÎNDRĂGOSTITĂ DE TINE!"

...spuse a ta soție, observând un 13, pe lângă cei câteva zeci pe care i-a zărit astăzi.

Îți aud numele și în lătratul de câine.
Glumesc, dar nu mai am mult până acolo... Deja îți aud numele în cuvinte care nu se leagă cu nimic de tine. Îți aud glasul în vocile oamenilor. Îți aud modul de a vorbi în unele exprimări ale celor din jur. Majoritatea lucrurilor pe care le văd și le aud, fie ele banale sau nu, în creierul meu, fac legătură directă cu tine... Te visez cu ochii deschiși.

Mai devreme am intrat pe păsărica noastră verde și nemțoaică, iar numărul de coronițe pe care le posed, a născut în mintea mea niște cuvinte... "Numărul lor reprezintă vârstă lui."

Acum îmi vin secvențe cu ale tale cuvinte. Îți aud atât de bine vocea-n minte. Parcă te aud cum îmi spui somnoros că sunt sexi. Parcă te aud cum îmi spui că te seduce vocea mea și felul meu de a gândi. Parcă te aud cum îmi spui că sunt frumoasă și că am ochi frumoși. Parcă te aud spunându-mi pe nume, alintându-mă, iubindu-mă...

De ce a trebuit să pleci? Până mâine mai este, mi se pare foarte mult.

M-am simțit goală, și nu cum ne place nouă, ci cum ne displace. Am simțit că nu am zis îndeajuns de mult te iubesc înainte să pleci...

Te iubesc.
Niciodată nu e prea târziu să ți-o spun, dar vreau să ți-o spun cât mai des, mai ales când pleci. Pur și simplu vreau să-ți amintesc că ne-am dăruit unul altuia sufletele... Vreau să știi că îmi ești sufletul din piept. Vreau să știi mereu că te iubesc cu toată ființa mea.

Ich liebe immer dich!

𝓟𝓪𝓻𝓯𝓾𝓶𝓾𝓵 𝓭𝓸𝓶𝓷𝓾𝓵𝓾𝓲 𝓓.𝓙.𝓡.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum