👆🏼şarkıyı açmayı unutmayın
Selaaaaaam
Nasılsınız kuzular?
Şimdi bir açıklama yapayım size...dışarıda okuduğum için sınavlara gitmek zorundayım ondan dolayı yurttaki zamanımda bölüm atamayabilirim. Net bir şey söyleyemem ama...
Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum😌
-Toprak ne işin var senin burda!
-Aaaa pamuk prenses sen mi geldin.Onun sarhoş haline göz döndürüp tek kolunu omzuma attım. Beraber mekandan düşmeden çıktığımıza şükür ediyordum şuan.
-Sen gerçek misin ya?
-Kendine gel.
-Oha sen gerçeksin.
-Bu kadar içecek ne vardı?
-Sen vardın Deniz.Yutkundum. Önümüzde duran taksiye ilk Toprak'ı bindirip sonra kendim bindim.
-Uykum var.
-Bekle biraz eve gidiyoruz.Taksiden inince düşmeden yürümeye çalıştık. Allahım niye beni buluyordu böyle şeyler.
-Anahtarların nerde?
-Bilmem.
-Of Toprak of!Kot ceketinin cebinden anahtarı alıp kapıyı açtım.
-Toprak kendine gel artık.
-Ben kendimdeyim Deniz.Bunu dedikten sonra duvara doğru düşmesi bana minik bir kahkaha attırmıştı.
-Gel de seni ayıltalım.
-Ayığım bennnn.
-Sus yersin dayağı.Merdivenlerden yukarıya çıktık. Onu yatağa bırakıp küveti soğuk suyla doldurdum.
-Toprak kalk.
-Kalk!
-Rüyalarım bitti şimdide evime mi geldin?
-Hasbinallah! Toprak senin kafa iyi değil kalk düzeltelim seni.
-İstemiyorum.
-Sana fikrini soran olmadı.Üzerindeki kot ceketi çıkarıp tek kolumu sırtıma alıp onu odadan çıkardım.
-Niye bu kadar ağırsın ki?
-Sen çok zayıfsın.Toprak su dolu küveti görünce bana döndü.
-Yoksa sen?
-Yuh Toprak! Geç şuraya be! Gece gece geldim burda seninle uğraşıyorum aklın hala fesatlıkta.Toprak söz dinlercesine suya girdi.
-Çok soğuk bu.
-Anca ayılırsın.
-Hipotermi geçireceğim.
-Aklın çalışmaya başladı bakıyorum.Ben banyo duvarına yaslanmış bir şekilde dikiliyordum.
-Neden hatırlamıyorsun?
Sanırım şuan onun ağızından laf alabilirdim. Yanına yaklaşıp diz çöktüm. Ama Toprak karşımda ağlıyordu. Küçük bir çocuk gibi ağlıyordu.
-Neden beni hatırlamıyorsun Deniz?
-Ben...
-Neden bizi hatırlamıyorsun.
-B...ben özür dilerim.Tekrar gözümün önünde bir şeyler canlanmıştı. Ben Toprak'tan hoşlanıyordum. Ondan köşe bucak kaçtığım anlar bir bir gözümün önüne geldi. Toprak'ın başka bir kızdan hoşlandığı...ama gene devamını hatırlayamıyordum.
-Gel hadi çıkaralım seni burdan.
Toprak'ı odaya götürdüm. Gene biraz daha ayılmıştı. Benim üzerimdekileri sırılsıklam ettiği için dolaptan kendime en küçük şeyleri aldım.
-Üzerini değiştir ve aşağıya gel beyefendi.
-Emir verirken bile bu kadar güzel olman kalbe zarar.
-Anlaşıldı hala sarhoşsun.
-Değilim.
-Tabi canım tabi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Bak💫
ChickLitHayat değil miydi bize oyun oynayan? Tam mutlu olduk derken önümüze taş koyan? Peki ya aşk? Bizi yerle bir etmekten yorulmadı mı? Ben Deniz. Deniz Sayar. Aşka olan inancını tamamen kaybetmiş biriyim. Peki beni aşka inandıracak biri çıkabilecek mi ka...