👆🏼şarkıyı açmayı unutmayın
Selaaaaaaam
Ben geldim:)
Nasılsınız kuzular?
Yarın fizik ve coğrafya sınavım var sanırım ölüyorum🥺😌
Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum❤️
Bu yılın son gününe gözlerimi açtım. Yataktan kalkıp saate baktım. Yuh! Saatin öğlen ikiyi geçtiğini görünce üzerime hızlıca bir şeyler geçirip yukarıya çıktım.
-Hoşgeldin.
-Hoşbuldum.Salona geçip Naz'a döndüm.
-Açım ben.
-Kalk hazırla be. Şu hamile halimde kalkıp sana yemek mi hazırlayayım.
-Duygu sömürüsü yapma be kendim hazırlarım.Hızlıca kendime ve muhtemelen acıkmış olan Naz'a sandviç hazırlayıp salona döndüm.
-Ayyy tam acıkmıştım valla.
-Karnındakine dua et sen.Beraber televizyon izleyip karnımızı doyurduk. Naz çocuğun cinsiyeti bile belli olmadan milyonlarca isimle beni boğuyordu. Bora gelince eve dönüp dip köşe temizlik yapmaya başladım. Yılbaşı kutlamamız genelde ailecek o ses izleyerek geçiyordu ondan dolayı kendimi oyalıyordum bir nevi. Temizliği bitirdiğimde saat nerdeyse yediye geliyordu. Duşa girip üzerimdeki teri ve yorgunluğu attım. Altıma gri eşofman üstüne ise bordo bir bluz geçirdim. Üzerime uzun siyah hırkamı geçirip şapkasını kafama geçirdim. Salona geçip telefonumu elime aldım.
Toprak; Seni kaçırayım mı?
Deniz; Daha iyi bir fikrim var.
Toprak; Neymiş?
Deniz; Tabiki de bana gelip iki tabak makarna gömmek.
Toprak; İşte benim kızım.
Deniz; Makarnayı hazırlıyorum o zaman.
Toprak; Bende yola çıkıyorum o zaman.
Mutfağa girip makarna suyu koydum. Kapı çalınca nasıl bu kadar hızlı gelebildiğini cidden merak etmiştim.
-Hoşgeldin.
-Hoşbuldum.
-Uçarak falan geldin heralde?
-Sana uçarak gelirim güzelim.
-O zaman makarnayı sen yapıyorsun.
-Kabul et benim tarifime bayılıyorsun.
-He Toprak. He.Onu sırtından ite ite salona götürdüm. Koltuğa geçip karşısına yanına oturdum.
-Naptın bütün gün evde?
-Geç kalktım zaten sonra Naz'a gittim biraz onun dışında evdeydim yani.
-Panda gibi bi orda bi burda yattım desene.
-Kilolumu diyorsun sen bana?
-Kadınlardan korkulur derlerdi de inanmazdım. Nerden çıkardın şimdi onu?
-Şaka yapıyorum. Hem kilolu olsamda beni sevmek zorundasın koçum.
-Orası öylede sen bi mahalle ağasına bağladın.
-Sen gelmeden kahve içtim aklım biraz gidik.
-Senin kahve içmeni seviyorum.
-Hahaha. Çok komik.Biraz konuştuktan sonra mutfağa girdik. Ben tezgaha oturup ayaklarımı aşağıya salladırıyordum. Toprak ise makarnaya şu çok özel sosundan hazırlıyordu.
-Beni izlemeyi kes güzelim. Yoksa bir yerimi keseceğim heyecandan.
-Tamam tamam izlemiyorum seni.Sonunda makarnayı yapmıştık. Tabaklara koyup salona geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Bak💫
ChickLitHayat değil miydi bize oyun oynayan? Tam mutlu olduk derken önümüze taş koyan? Peki ya aşk? Bizi yerle bir etmekten yorulmadı mı? Ben Deniz. Deniz Sayar. Aşka olan inancını tamamen kaybetmiş biriyim. Peki beni aşka inandıracak biri çıkabilecek mi ka...