💫11. Bölüm💫

166 7 6
                                    

👆🏼şarkıyı açmayı unutmayın

Selaaaaam

Ben geldim kuzular;))

Bu aralar vote sayısı yok denecek kadar az ayrıca okunmalarda az bir süre ara verebilirim bölüm atmaya:((

Desteğinizi bekliyorum kuzular🥺🤭❤️

Buse odadan çıkınca montumu giyip hızlıca hastaneden çıktım. Arabaya binip eve geçtim. Arabayı park edince yan arabadan inen Toprak'ı gördüm.

-Ooo Deniz hanım sabahtan beri nerelerdesiniz?
-Sorma valla çok hastam vardı.
-Yoksa bana olan kahve borcundan mı bu kaçış.
-Ne alakası var Toprak.
-Ben bilmem.
-İşin yoksa gel bi kahve yapayım sana.
-Bana uyar.

Beraber asansöre bindik. Muhtemelen o Bora'ya gidecekti. Yaptığım şeyin yanlış olduğunu Naz'ın evde olduğunu hatırlayarak bir kez daha anladım. İçimden Naz'ın uyumuş olması ve evin dağınık olmaması için milyonlarca kez dua ettikten sonra çantamdan anahtarı alıp kapıyı açtım.

-Gelsene.

Toprak içeri geçince kapıyı kapattım. Önden salona geçip kontrol yaptım. Allah'a şükür ev topluydu.

-Rahatına bak. Ben bi Naz'a bakayım.
-Tamamdır.

Toprak'ı salonda bırakıp Naz'ın odasına girdim.

-Naz?
-Naz?
-Naz kalk!
-Noldu ya?
-Sakın odandan çıkma salonda Toprak var.
-Ne?!
-Gidince anlatırım yeterki sesini çıkarma sen.
-Tamam tamam rahatsız etmem ben sizi.
-Salak!

Yastığı yüzüne fırlatıp kapıya yürüdüm. Odadan çıkıp mutfağa geçtim. Kahveyi makinaya koyup salona geçtim.

-Nasıl buldun evi?
-Mükemmel.

Toprağa bakıp hafif bi kahkaha attım. Oda sırıttı. Biraz sohbet ettik. Kahvenin sesini duyunca hızlıca mutfağa koştum. Bardakları alıp salona geçtim. Birini Toprak'a uzattım. Bardağı alırken ellerimiz değdi. O fark etmedi ama ben hızlıca elimi çektim. Niye yaptım hala anlamadım ama neyse.

-Eline sağlık.
-Afiyet olsun.
-Deniz bişey sorsam sana?
-Tabi sor.

Genelde böyle soru sorulunca istemsiz bir strese giriyordum.

-Dün. Hande ile konuşurken bişeyler mırıldandın. Hatırlıyor musun?

İçimden kendime 976281929.kez küfürümden sonra gözlerimi kısa bir süre elimdeki kahveye çevirdim. Sonra hemen Toprak'a baktım.

-Ne demiştim ki?
-Aşk'a inanmıyor musun Deniz?
-İnanmıyorum?
-Neden peki?

Gözlerimin hafif sulandığını hissettim. Göz bebeklerim hızlıca odanın etrafında döndü.

-Belki bir gün bu sorunun cevabını kendin öğrenirsin.

Kafasını anlayışla karşıladığını belli eder gibi aşağı yukarı salladı. Biraz daha sohbet ettik.

-Ben kalkayım artık.
-Nasıl istersen.

Beraber salondan çıkarken kapı çaldı.

-Ben bakarım!

Naz'ın sesini duyunca baştan beri bizi dinlediğini anladım.

-Gülce teyze? Mehmet amca?

Duyduğum isimlerle gözlerim kocaman açıldı. Toprak'ı kolundan tutup benim odama soktum. Bende odaya girip kapıyı kilitledim. Annemlerin ne işi vardı burda.

Yıldızlara Bak💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin