💫12. Bölüm💫

148 7 0
                                    

👆🏼şarkıyı açmayı unutmayın

Selaaaaaam;)

Nasılsınız kuzular?

Normalde bugünde bölüm atmayacaktım ama sözümde durmak istedim ondan dolayı gününde atıyorum.

Okunmalar gerçekten az oylardan hiç bahsetmiyorum bile😕 Hal böyle iken de bölüm atmak istemiyorum.

Neyse kaçar ben;)

Hafta sonu boyunca evde annemlerle vakit geçirmiştik. Bize 1haftalığına gelmişlerdi. Ondan dolayı elimizden geldiğince onların yanında  kaldık. Sabah annemin uyandırmasıyla klasik bir Pazartesi sabahına kalktım. Banyoya girip işlerimi halledip odama döndüm. Dolabımdan siyah yüksek bel dar pantolonumu üzerine ise koyu bir pudra renginde ince boğazlı bir kazak giydim. Bel kısmını içime sokup siyah bir kemer taktım. Geçen sene abimin hediye aldığı uzun kolyeyi taktım. Saçlarımı tarayıp yukarıdan sıkı bir at kuyruğu yaptım. Aşırı sade bir makyaj yapıp küpelerimi taktım. Telefonumu şarjdan çıkarıp cebime sıkıştırdım. Mutfaktan gelen güzel kokuyu duyup oraya uçtum.

-Günaydın.
-Günaydın yavrum.
-Döktürmüşsün gene Gülce sultan.
-Ben burdayken aç kalamaz yavrularım.

Annemin yanağına bir öpücük bırakıp masadaki yerimi aldım. Kahvaltımızı ettikten hızlıca dişlerimi fırçalayıp rujumu tazeledim. Montumu giyip saçımı bozmadan şapkamı taktım. Ayağıma beyaz spor ayakkabılarımı giyip Naz'ı beklemeye koyuldum.

-Hadi gidelim.
-Durun kızlar.
-Baba?
-Ben bırakayım sizi.
-Olur mu baba geç sen biz gideriz.
-Sahipsiz sanmasınlar sizi kızım. Düşün önüme. Akşamda ben alıcam ikinizide.

Babama uyup sessizce arabaya bindik. Naz'ı bıraktıktan sonra babam beni bıraktı.

-Kolay gelsin kızım.
-Sağol babacım.

Arabadan inip hızlıca hastaneye girdim. Merdivenlerden çıkıp koridora geçtim. Gamze'nin yanında oturan Toprak'ı görünce istemsizce kaşlarım çatıldı. Yapmacık bir sinirle yanlarına yaklaştım.

-Asistanımı rahat bırakın Toprak bey.
-Siz gelene kadar muhabbet ettik altı üstü Deniz hanım.

Hafifçe kıkırdayıp odadan içeriye girdim. Ben montumu çıkarırken Toprak beni izliyordu. Önlüğü giyerken ona döndüm.

-Bi sorun mu var?
-Hayır.
-O zaman?
-Annenler nasıl?
-İyiler şükür.
-İyi iyi.
-He bide bugün 16.00 gibi Hande gelecek. İstersen sende gel.
-Tamam gelirim.
-İyi çalışmalar sana.
-Sanada.

Toprak odadan çıkınca masamın başına geçtim. Bugün çok fazla hastam olmadığını görünce derin bir nefes verdim. Bugün normale göre daha az hastam vardı. Ondan dolayı rahattım. Sabahtan hastalarımı halledince kahvemi alıp terasa çıktım.

-Buralarda bir güzellik görüyorum ama?

Duyduğum sesle arkamı döndüm. Cümlenin gerçekliğiyle şaşkınlığımı saklayıp sırıttım. Yanaklarımın kızardığına emindim. Miraç yanıma geldi. Ben yoldan geçen arabaları izlemeye devam ettim.

-Akşam müsait misin?
-Bu akşam mı?
-Bu akşamda olur sen ne zaman istersen?
-Annemler evde çıkmam zor olabilir.
-O zaman şimdilik erteledik bu planı.

Ona gülerek cevap verdim. Miraç'ın yakın davranışları beni geriyordu. Ayrıca onun davranışları kalbimin ritmini değiştirmiyordu. Eğer bir gün aşka inanacak olursam. İlk kalbimi dinlerim. Miraç yanımda beni sohbet etmeye zorluyordu.

-Deniz hanım?!
-Evet Toprak bey?
-Hande hanım geldi.
-Geliyorum.

Kafamla Miraç'a selam verip Toprak'ın yanına gittim. Gözlerindeki duygusuzluk dikkatimi çekmişti. Yanına gelince içeriye girdik beraber. Odaya girince kapıyı kapattı. Hande daha gelmemişti. Muhtemelen 5dakikaya gelirdi. Ondan dolayı koltuklardan birine oturdum. Gözlerim Toprak'ın üstünde dolaşıyordu. Camın önünde bana arkası dönük bir şekilde ayakta dikiliyordu.

-Sevgili misiniz?
-Hı?!
-Sevgili misiniz diyorum?

Gayet sakin kurduğu cümle benim her tarafıma bıçak gibi saplanmıştı.

-Nerden çıkardın bunu? Yok öyle bişey!
-Sana nasıl baktığını gördüm Deniz. Ayrıca Miraç herkesle kolay iletişim kuran biri değil. Seni hayatına aldıysa yanında istiyordur.
-Ben istemiyorum ama.
-Neden ümit veriyorsun o zaman?
-Ha?! Ümit mi verdim? Ben?
-Evet sen!
-Hadi diyelim verdim bundan sanane?

Söylediğim cümlenin katılığıyla Toprak kaskatı kesildi. Kendi ağızımdan çıkanlara bende hayli şaşırmıştım. Tam bişey diyecekken kapı çaldı.

(Tık tık)
-Gel.

Hande ürkek adımlarla odadan içeriye girdi. Benim karşımdaki koltuğa geçti. Toprak'ın yüzüne bakmaya korkuyordum. Salaksın Deniz. Offf çok mu sert oldu acaba. Hayır canım ona ne ayrıca. Hemen üste çık zaten. Susar mısın artık. Yooooo susmuyorum. İç sesimle yaptığım küçük kavganın sonunu getirip Hande'yi dinlemeye koyuldum. Kafam o kadar karışıktı ki anlamakta zorluk çekiyordum. Hande odadan çıkınca sesizce kapıya yürüdüm. Kapı kolunu tutup arkamı döndüm. Toprakla göz göze gelip yavaşça konuşmaya başladım.

-Kusura bakma. O kadar sert çıkışmak istemedim. Sadece...
-Sorun yok. Haklıydın zaten. Beni ilgilendirmez. Sonuçta senin hayatın.

Şimdi can acıtma sırası ondaydı. Bi müddet gözlerinin içine baktım sadece. Kapıyı açıp kendimi odama attım. Deli gibi ağlamak istiyordum. Ama gözümden bir damla bile düşmüyordu. Son hastamıda aldıktan sonra babama mesaj atıp hazırlanıp bahçeye çıktım. Biraz temiz hava iyi gelebilirdi şuan. Bahçeye çıkınca köşedeki banka oturdum. Kafamı yukarıya çevirip gözlerimi kapattım. Arabanın kornasını duyunca oturduğum yerden kalkıp arabaya bindim. Naz'ı aldıktan sonra beraber eve geçtik. Naz ara sıra kaş göz yapıyordu. Ben ise sonra diyip erteliyordum. Gece herkes odasına girdikten sonra gizlice Naz'ın odasına girdim. Oda zaten benim gelmemi bekler gibi ayakta duruyordu. Yatağın ucuna oturup yastığa sarıldım. Kafamı yastığa gömüp.

-Miraç benden hoşlanıyormuş.
-Ne?!
-Ne?!
-Bağır bağır anamlar değil bütün şehir uyansın.
-Nasıl senden?! Anlatttt!

Naz'ın tepkilerini videoya çekip sonra izleyip izleyip gülmek isterdim ama bunu düşünmek için çok geçti. Kısaca olayı anlattıktan sonra susum yastığa kafamı gömdüm.

-Haklıyım işte ya!
-Ne diyon lan mal?
-Ben demedim mi ikiside seni sevicek kaos var diye.
-İyide Toprak beni sevmiyor nerenden uyduruyon şunları?
-Ah benim gerizekalı arkadaşım. Ah benim saf arkadaşım. Sen Toprak'a hiç böyle bir soru sordun mu?
-Yani... belki... olabilir...
-Gene ne bok yedin?
-Ya hayır geçen kız kardeşi gelmişti. Bende sevgilisi sanmış yanına gidip bişiler demiş olabilirim.
-Hayır ya hayır ya! Niye senin işleri bok etme gibi bir özelliğin var?
-Nerden bileyim kızım ben. Allah allah!

Bu bölümde burda bitti:((

Bölüm nasıldı kuzular?

Oylar az olmaya devam ederse oy sınırı koyacağım kuzular haberiniz olsun❤️

Ben kaçar

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere;)

Yıldızlara Bak💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin