💫17. Bölüm💫

122 8 7
                                    

👆🏼Şarkıyı açmayı unutmayın

Selaaaaaaaaam;)

Ben geldim kuzular

Nasılsınız bakam?

Yazarcığınızın her gün bölüm atası geliyo şu aralar🤦🏼‍♀️

Uzaktan eğitim son  haftası her gün bölüm atamam ne dersiniz🤭????

Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum kuzularım🥺❤️

Kalktığımda sabah saat 07.48'di. Montumu giyip çantamı aldım. Toprak'ın odasına girdiğimde montunu giydiğini gördüm.

-Bende seni uyandırmaya geliyordum.
-Çıkıyor musun?
-Bence bizimkilere bakmamız lazım.
-Bencede.

Hızlıca hastaneden çıkıp Toprak'ın arabasına bindik.

-Acaba birbirlerini öldürmüşlermidir?
-Bora'dan beklemem ama Naz yapmış olabilir.
-Arkadaşıma laf söyleme!

Toprak anahtarla kapıyı açınca içerisi sessizdi. Toprak bana eğilip;

-Kesin biri ölmüş.
-Şuan sana katılmam ne kadar doğru acaba?

Beraber içerideki odaları yokladık. Kimse yoktu. Salon kapısından içeriye girince bi an gözlerim karardı sanki.

-Toprak cimcikle beni.
-Rüyadayım heralde.
-Çık çabuk çık.
-Dur bu kozu kullanmam lazım.

Toprak telefonuyla fotoğraf çekip arkamdan evden çıktı. Ben hala gördüğüm görüntünün doğruluğunu kontrol ediyordum. Bora koltuklardan birinde yatıyordu. Ve yanında da Naz yatıyordu. Baya baya iki düşman yanyana yatıyorlardı.

-Bunlar nasıl bu hale geldi?
-Hiçbir fikrim yok.
-Gel bize geçelim bari.

Merdivenlerle 3kat inip bizim eve girdik.

-Sen keyfine bak geliyorum ben şimdi.

Odama girip üstümdekilerden kurtuldum. Altıma gri eşofmanımı üzerime siyah geniş kısa kollu tişörtümü giydim. Topuzumu açıp at kuyruğu halinde bıraktım. Odamdan çıkıp banyoya girdim. İşimi halletikten sonra ellerimi yıkayıp mutfağa girdim. Birkaç saniye sonra Toprak kapıda belirince ona döndüm.

-Kahvaltı hazırlıyorum.
-Yardım edebilirim.
-Ben hallederim.

Önümdeki sebzeleri yıkayıp kesme tahtasına koydum. Elimdeki bıçağı bırakıp Toprak'a döndüm.

-Ne?
-Böyle bakmaya devam edersen işimi halledemem.
-Tamam gidiyorum.

Hafifçe gülüp işime geri döndüm. Biri beni izlerken çalışamıyordum. Hızlıca sofrayı kurup salona geçtim. Toprak'ın karşısındaki koltuğa yaslanıp Naz'ı aradım.

-Alo?
-Nerdesin Naz?
-Evdeyim Deniz.
-Ben sorcam sana evdeyim mi! Neyse Bora'yıda al gel sizi bekliyoruz.

Naz'ın yüz ifadesini görmeyi her şeyden çok isterdim şuan. Kapı çalınca salondan çıktım. Kapıyı açınca ikisini gördüm. Naz kafası aşağıda Bora ise dağınık bir haldeydi.

Yıldızlara Bak💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin