👆🏼şarkıyı açmayı unutmayınn
Selaaaaaaaam
Ben geldim kuzular:)
Performanslardan kalan kafayla bölüm atmaya çalılıyorum size😑
Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum kuzularım😌❤️❤️
Veee ben kaçar;)
Naz beni bırakalı yaklaşık 2dakika olmuştu ama benim içeriye girecek düzgün bir cesaretim bile yoktu. İçimden kendime sövüp hızlıca hastaneye girdim. Kapıdaki danışmaya yaklaştım.
-Buyrun?
-Ben psikolog Deniz Sayar.
-Aaa hoşgeldiniz Deniz hanım.
-Hoşbuldum.
-Sizi şöyle kenara alayım ben Miraç beye haber vereyim.
-Peki.Kenardaki koltuğa oturup beklemeye başladım.
-Miraç bey sizi bekliyor. 2. Kat soldan 1.kapı.
-Teşekkür ederim.
-Rica ederim.Çantamı omuzuma asıp merdivenlerden çıktım. 2.kata gelince kapıdaki isimden yararlanarak odayı buldum. Derin bir nefes alıp kapıyı çaldım.
-Gel.
Kapıyı açıp yavaşça içeriye girdim. Aslında gördüğüm görüntü beni fazla şok etmişti. Ben daha yaşlı birini bekliyordum. Karşımda 1.80 boylarında, yapılı yakışıklı birini görmeyi beklemiyordum. Şaşkınlığımı belli etmemeye çalışarak odanın içine doğru ilerledim.
-Deniz hanım?
Başımla onay verince gülümsedi. Uzattığı elini tutup selamına karşılık verdim.
-Hoşgeldiniz hastanemize.
-Hoşbuldum.
-Buyrun.Koltuklardan birine oturunca oda kendi koltuğuna oturdu. Kısaca sohbet ettik bana hastaneyi vs herşeyin kısaca bilgisini verdi.
-Aklınıza takılan bir sorun var mı Deniz hanım?
-Şuanlık bir sorun yok.
-O zaman tekrardan hayırlı olsun.
-Teşekkür ederim.
-Gamze'cim bi bakar mısın?Telefondan biriyle görüşünce sessizce odanın içini inceledim.
-Buyrun Miraç bey?
-Gamze, Deniz hanım?
-Deniz hanım Gamze sizin kişisel asistanınız.
-Memnun oldum Deniz hanım.
-Bende memnun oldum.
-O zaman gerisi sende Gamzecim.Gamze'yi kısaca bir süzdüm. Omuz hizzasında kızıl saçları vardı. Boyu benden biraz kısaydı. Tatlı bir kız gibi duruyordu. Arkasından sessizce yürüdüm. Koridorun sonundaki karşılıklı olan odalardan birine girdi.
-Burası sizin odanız Deniz hanım. Ben kapının önünde oluyorum bi sorununuz sıkıntınız olursa seslenmeniz yeterli.
-Çok sağol Gamze'cim.
-Rica ederim.Gamze odadan çıkıp kapımı kapattı. Çantamı masaya bırakıp dikkatlice odayı inceledim. Beyaz ve açık mavinin birleşiminden olan duvarları gayet büyük camları. Ve odanın içindeki çiçeklerle hoş bir ortam yaratılmıştı. Aynı şekilde beyaz masa ve mavi koltuklar vardı. Çantamı ve montumu kenardaki askılığa asıp askılıktaki doktor önlüğünü aldım. Önlüğü üzerime geçirip masamın üzerindeki isim kartımı aldım.
"Psikolog Deniz Sayar"
İsim kartını yerine takıp masaya geçtim. Önümdeki bilgisayardan bugün ki hastalarıma baktım. 2tane hastam vardı bugün.
(Tık tık)
-Gel.
-Deniz hanım imzalamanız gereken birkaç dosya.
-Tamam. Geç sen ben imzalayınca getiririm.
-Peki.Bilgisayardaki işimi halledip Telefonuma gelen mesajlara baktım. Aile grubundan fotoğraf istiyorlardı. Onların o haline gülümseyip öylece bir fotoğraf gönderdim onlara. Naz'ın heyecanlı heyecanlı yazdığı mesajlara gülümseyip cevap yazdım. Önümdeki dosyaları imzalayıp kenara koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Bak💫
ChickLitHayat değil miydi bize oyun oynayan? Tam mutlu olduk derken önümüze taş koyan? Peki ya aşk? Bizi yerle bir etmekten yorulmadı mı? Ben Deniz. Deniz Sayar. Aşka olan inancını tamamen kaybetmiş biriyim. Peki beni aşka inandıracak biri çıkabilecek mi ka...