👆🏼Şarkıyı açmayı unutmayın
Selaaaaaaaam
Ben geldim;)
Nasılsınız kuzular?
Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum🥺
Ortamı kızıştırmak için sinsice planımı hazırladım. Naz'ın ailesi hayatta olmayabilirdi ama benim ailem onun ailesiydi. Bora'nın ailesini tanımıyordum. Hiç söz konusu bile açılmamıştı. Muhtemelen araları bozuktu. Zaten bildiğim kadarıyla sadece babası ve abisi vardı. Annesini kaybetmişti.
-Yalnız Bora'cım bizim evden kız almak zordur.
-Aha geldik en sevdiğim kısıma.
-Toprak bi sus aga.Naz neşeliydi. Hatta fazlasıyla mutluydu. Bu hali benide gülümsetiyordu. Telefonumun zil sesiyle cebimden aldım.
*Miraç arıyor...*
Tamda arancak yerdi zaten. Oflayıp telefonu açtım.
-Efendim.
-Nasılsın güzellik?
-İyiyim sen?
-İyiyim bende.
-Müsait misin ben öyle pat diye aradım ama.
-Aslında ben seni sonra arasam daha iyi olur.
-Tamam öyleyse. Dikkat et kendine.
-Sende.Toprak'la göz göze geldik. Gözlerini ilk çeken ben oldum. Kafamı onun tam tersine çevirip dışarıyı izledim. Apartmana gelince hep beraber arabadan indik. Naz pıtı pıtı yanıma gelince kaşlarımı çattım.
-Deno?
-Hı?
-Deniz'cim.
-Noldu gene?
-Ben şey diyorum?
-Sadede gel.
-Bor...
-Hayır.
-Daha söylemedim ama.
-Sakın söyleme bile. Asla izin vermem. Hem ayrıca ben tek kalamam.
-Toprak ne güne duruyor.
-Yok artık. Yürü Naz eve.Onlarla vedalaşıp eve girdik. Naz bana öfleyip dursada takmadım onu. Üzerime pijamalarımı geçirip mutfaktan çikolatamı alıp salona geçtim. Salona çoktan yerleşmiş olan Naz'ın kucağına attım çikolatayı.
-Tenks bebek.
-Miraç'a şans verdim gibi.Yediği çikolata boğazına takılınca öksürmeye başladı.
-İç şu suyu ölüceksin.
-Dur! Bırak suyu falan şuan ölebilirim umrumda değil. Ne dedin sen az önce?
-Miraç'a galiba şans verdim dedim.
-Sayılı günlerim falan mı kaldı Allah'ım. Çok mutlu oldum bu aralar.
-Allah korusun salak!
-Bi mezdeke?
-Aç hadi.Naz telefonundan mezdeke açınca salonun ortasında göbek atarken bulduk kendimizi.
—————————————————
Sabah belimin ağrısıyla kalktığımda koltukta öylece uyuyakaldığımızı anladım. Gözlerim yarı kapalı bir şekilde banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkayıp Naz'ı uyandırdım.
-Günaydın.
-Günaydın.
-Offf belim tutulmuş.
-Geç kalacaksın Naz!
-Ayyyy evet.Naz yattığı yerden bi koşu kalkıp odasına uçtu. Mutfakta kendime atıştırcak bişeyler hazırlıyordum. Naz'ı gönderdikten sonra masaya kurulup karnımı doyurmaya başladım. Telefonumun sesiyle kalkıp salondan telefonumu aldım.
-Efendim.
-Naber kız?
-İyi abla senden naber?
-İyiyim bende kuzum. Gelmiyor musunuz ya? Çok özledik sizi. Annem her gün ikinizin fotoğrafına bakıp iç çekiyor.
-Ay yerim ben onu. Gelicez abla gelicez. Ama...
-Ama?
-Tek değil.
-Nasıl yani?
-Dur kapat görüntülü aricam.
-Tamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Bak💫
Chick-LitHayat değil miydi bize oyun oynayan? Tam mutlu olduk derken önümüze taş koyan? Peki ya aşk? Bizi yerle bir etmekten yorulmadı mı? Ben Deniz. Deniz Sayar. Aşka olan inancını tamamen kaybetmiş biriyim. Peki beni aşka inandıracak biri çıkabilecek mi ka...