👆🏼Şarkıyı açmayı unutmayın
Selaaaaaaam
Yeni yılınız musmutlu geçsin kuzularım🤭
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum ❤️❤️
Naz evden çıkınca mutfağı toparlayıp banyoya girdim. Sıcak bir duş alıp yatağıma girdim. Yatış o yatış yani. Kapının zil sesini duyunca öfleyerek yataktan kalktım.
-Geldim!
Kapıyı açıp geri çekildim.
-Kızım niye açmıyon kapıyı ağaç oldum burda.
-Uyumuşum. Hem senin anahtarın nerde!
-Sen evdesin diye almadım yanıma.Naz içeriye geçince ayaklarımı sürüyerek odama döndüm. Dağılmış yatağımın üstüne kendimi attım.
-Deniz kalk!
-Deniz!
-Deniiiiiiiiz!
-Naz bırak beni ömür boyu şu şekilde yatmak istiyorum.
-Kızım kalksana bak kim geldi.Ben hışımla yataktan kalkınca Naz bütün apartmanı inletecek kadar büyük bir kahkaha attı.
-Hığğğ çok komik.
-Ahahahahahha.
-Yeter lan gülme!
-Offf çenem ağrıdı.
-Çıksın o çenen emi!
-Noldu bi bakıyorum elin ayağın boşaldı senin.
-Ha? Benim? Sana öyle gelmiş.
-Tabi canım tabi. Biliyorum ben.
-Kim bilir aklında hangi senaryoları kuruyorsun şuan.
-Bilmek istemezsin güzelim.
-Banada öyle geliyor.
-Gelirken ne aldım bak sana.Siyah poşetin ağızını açınca gördüğüm şeylerle çocuk kadar mutlu olmuştum.
-Yaaaaaa! Sen varya sen bana Allah'ın lütfusun be!
-Yağcıya bak yağcıya.
-Aaaaa ne alakası var?
-Kes boş yapmayıda git ye.Masaya koşup bir poşet dolusu midye dolmayı tek tek karnıma indirdim. Naz ise kendine yaptığı makarna ve salatayı yiyordu.
-Yemiyeceğine emin misin?
-Evet.
-Nasıl sevmezsin şunu.
-Deniz ürünleri yemediğimi biliyorsun.
-Yemezsen yeme yerim ben hepsini.Masayı toplayıp salona geçtik. Salonun camının önündeki yer yastıklarına oturup dışarıyı izledik.
-Farklı olmak güzel bişey mi?
Düşünmeden söylediğim cümle Naz'ı şaşırttığı kadar benide şaşırtmıştı. Ne yani nerden gelmişti ki bu aklıma?
-Anlat.
-Offff.
-Çabuk anlat.
-Toprak bana farklısın dedi.
-Ne manada dedi peki?Naz'ın zorlamasıyla bütün nöbeti 10dakikada anlatmıştım. Sonunda susmama izin verdiğinde derin bir nefes alıp ondan gelecek bir cevabı bekledim.
-Hiç bu kadar kararsız olduğumu hatırlamıyorum.
-Bence sadece arkadaş olmaya çalışıyor. Ki ben onu arkadaşım olarak görüyorum.
-Arkadaş gibide ama fazlasını istiyor gibide...
-Garip.
-Düşünsene Miraç'ta Toprak'ta sana aşık oluyor ikisi senin için kavga falan ediyorlar. Ahahahahha kaosa bak beeee!
-Naz ve hayal dünyasına hoş geldiniz arkadaşlar.
-İhtimalleri söylüyorum ben.
-İhtimal değil bir yerlerinden uyduruyorsun sen.
-Bak yazıyorum buraya. Bir gün o aşka olan inancını kıracak biri gelecek karşına ve sen hiçbir şey yapamayacaksın.
-Bende buraya yazıyorum. Öyle biri bu dünyada yok.
-Çok büyük konuşuyorsun Deniz Sayar.
-Büyük konuşmayı severim bilirsin Naz Yıldırım.
-Görücez.
-Görücez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Bak💫
ChickLitHayat değil miydi bize oyun oynayan? Tam mutlu olduk derken önümüze taş koyan? Peki ya aşk? Bizi yerle bir etmekten yorulmadı mı? Ben Deniz. Deniz Sayar. Aşka olan inancını tamamen kaybetmiş biriyim. Peki beni aşka inandıracak biri çıkabilecek mi ka...