👆🏼Şarkıyı açmayı unutmayın
Selaaaaam;)
Ben geldim kuzular
Yazcak bişey bulamadım sşndğxnepdnwk
Ben kaçar🤭❤️
Koskoca 1 hafta! 1hafta lan! Bu süre zarfınca Toprak'la bir kere bile konuşmadık. Resmen hastanenin içinde köşe kapmaca oynuyorduk. Toprak'ın tam tersine Allah'ın her günü Miraç'la yan yanaydım. Bir yanım Miraç'ın aşkına inanmak isterken bir yanım kesinlikle onu reddediyordu. Ve çoğunlukla reddeden taraf ağır basıyordu. Allahım sabır. Sabah alarmım çalmadan değişik bir şekilde uyandım. Annemler dün gitmişlerdi. Bugün günlerden salıydı. Tarihler ise Şubat ayını gösteriyordu. Yatağımdan neredeyse sürünerek kalktım. Naz'ı uyandırıp banyoya geçtim. İşlerimi halledip mutfağa geçtim. Atıştırmalık bişeyler hazırladım.
-Günaydın.
-Günaydın. Gel hadi soğumasın.Hızlıca karnımı doyurup odama geçtim. Dışarıda hava yapmurluydu ondan dolayı altıma kot mom jeanımı giydim. İçime beyaz bir gömlek giyip pantolonun içine sıkıştırdım. Üstüne örme balon kol, bordo bir kazak giydim. Saçlarımı tarayıp üst kısmından bir parça topuz yaptım. Halka küpelerimi takıp dişlerimi fırçalamaya uçtum. Çok hafif bir makyaj yapıp işimi hallettim. Çantamı alıp kapının önüne geldim.
-Naz hadi!
-Geliyorum.Askılıktan montumu alıp üzerime geçirdim. Beyaz kalın topuklu botlarımı giyip Naz'ı beklemeye koyuldum. Sonunda hanım efendi teşrif edince beraber apartmandan çıktık. Arabanın yanına gelince bizim arabanın tam arkasında yatay bir şekilde park edilmiş arabayı gördüm.
-Bu ne şimdi?
-Gelir şimdi sahibi.
-Hayır yani hiç mi düşünüyo bu arabanın çalabileceğini.
-Naz biraz sakin olur musun?
-Olamam Deniz olamam. Gerizekalının biri geliyo arabayı p...
-Öhöm öhöm.Gözlerimi sesin geldiği yöne çevirince gözlerim 2katı açıldı. Naz ise hala arkası dönüktü. Gözüyle arabanın sahibi dimi dedi. Bende evet anlamınla gözümü kapattım. Naz sevimli bir şekilde arkasını döndü ama döndüğünde en az benim kadar şaşırdı. Karşımıdakiler Toprak ve sanırım arkadaşı Bora idi. Toprak bana bakmıyordu. Bende gözlerimi Bora'ya diktim.
-Şey... araba sizin mi?
-Evet benim küçük hanım.Naz bana yaklaşıp;
-Ben bunu yolarım.
Ben onun o haline gülerken onlar Bora ile küçük bir atışma haline girdiler.
-Tamam yeter! Siz arabayı çekin bizde gidelim.
-Aynen.Benim bağırmamla sustular. Bi an Toprak'a döndüğümde gözlerimiz birleşti. Bu sefer ben bakışlarımı çekip arabaya bindim. Aramızdaki gerginliğin sebebini anlamıyordum. Ve bu beni sinir ediyordu.
-Şuna bak ya ukala, kendini beğenmiş zengin züppesi, arizona kertenkelesi kılıklı hayvan.
-Ne dedin sen?
-Ya kızım sinirlenince ne dediğimi mi biliyom ben!
-Sayende yeni bir küfür öğrendim.Naz'ın haline ben gülerken o sinirle arabayı çalıştırdı. Allah'a şükür yola çıkabildik. Naz beni bırakınca daha da ıslanmadan hastaneye girdim.
-Günaydın Deniz hanım.
-Günaydın Gamzecim.Odama girip montumu çıkardım. Önlüğümü giyip masama geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Bak💫
ChickLitHayat değil miydi bize oyun oynayan? Tam mutlu olduk derken önümüze taş koyan? Peki ya aşk? Bizi yerle bir etmekten yorulmadı mı? Ben Deniz. Deniz Sayar. Aşka olan inancını tamamen kaybetmiş biriyim. Peki beni aşka inandıracak biri çıkabilecek mi ka...