12- Ü Z G Ü N Ü M🙏

321 120 26
                                    


Edit 15.05.2021 : Boşver aq diyip yazmaya devam ettim. Bu bölümde kitabın okunmadığından falan bahsediyorum. Yazmaktan vazgeçmek üzereydim ama şimdi tam gaz dewamke o yüzden umursamayın bu bölümü babeys.
Öptüm💋

Herkese merhaba canlarım, duman kanatlı kelebeklerim.

Farkındaysanız tüm emeğimle yazdığım hikayem okunmuyor ve bu beni gerçekten üzüyor çünkü oldukça özveriyle ve 4000 kelime, 3000 kelime yazıyorum.

Ama sanırım klasik bir konu olmadığı için, kolay okunan kuru, duygu verilmemiş saçma sapan bir wattpad kitabı olmadığı için okunmuyor.

Bende bu sebeple kitap okunana kadar keşfedilene kadar bölüm yazmayacağım.

Ama olurda büyük bir rağbet görürse okunma sayım artarsa kesinlikle devam edeceğim.

Asi ve Devin'i sanırım kolay kavuşturduğum için ve Devin yumuşacık kalplere taht kuran bir minnoş olduğu için yani alışılanın dışında olduğu için okumayı sevmediniz...

Ama aslında asıl Asi ve Devin yeni başlıyordu. Onların aşkı zor bir sınavdan geçecek engebeli yollar simsiyah acılar bulaşacaktı bembeyaz aşklarına...

Sobeyi yazmayı bırakmayacağım...

Çünkü Asi ve Devin'i gerçekten çok seviyorum ve onları gerçekten kalbinizde yaşatmak istiyorum...

Asi ve özellikle Devin'in benim kalbimde çok özel bir yeri var...

Kusura bakmayın lütfen bende gerçekten emek verdiğim bir kitabın 11. Bölümüne gelmişken ara vermek istemem fakat minicik bir umut ışığı görünce tekrardan bölüm atmak için can atıyor olacağım ...

Bir wattsy bölümü gerçekten zor ve düşündürücü bir şekilde yazılıyor. Ama okunma sayım artarsa kesinlikle ve kesinlikle devam edeceğimi belirtiyorum!!!

Bu benim wattpadde ilk kitabımdı . Sizlerle çok şey deneyimledim canlarım.

klasik wattsy kurgularında sadece olay akışı veriliyor karakter betimlemeleri ağır basıyordu. Benim kitabımda ise çok fazla duygu verip sizi boğdum belki de ...

Bilmiyorum ...

Belki de Asi ve Devin önce biraz kavgalı başlamalıydılar aşklarına...

Dedim ya bilmiyorum...

Ama ablamın televizyon dizileri için yazdığı profesyonel senaryolarından birini seçip kesinlikle wattpadde yeni bir kurguya başlayacağım...

Bu kurguda daha yeni ve okunabilir şeyler deneyeceğim..

Hepinizi çok sevdim.

Bu asla bir veda değil canlarım...

Bu arada beni destekleyen satır arası bir yorumda karşılaştığım bu maceraya adım atmamı sağlayan ve bu kitabı yazmamı sağlayan aşkoma çok teşekkür ederim aradım ama onlarca yorumun arasında bir türlü adını bulamadım o kendini biliyor lütfen yorumda belirtsin. Çünkü bu kitap onun sayesinde yayımlandı.❤

Wattpadde okuma sayısı bu kadar yavaş mı artıyor? Bilmiyorum ama şuam 11. Bölüm olmasına rağmen tam 600 okuma var. Bana yol gösterecek yorumlarınızı lütfen eksik etmeyin. Dediğim gibi wattpadde ilk kez bir kitap çıkardığım için bir halt bilmiyorum...

Kitaplar birden mi keşfedilip bu kadar okuma sayısına ulaşıyor?

Yoksa yavaş yavaş mı okunarak artıyor ?

Yorumlarda görüşmek dileğiyle...

Wattpadi bırakmayacağım çok sağlam bir kurguyla ışık hızında muhteşem bir geri dönüş sağlayacağım...

Ama Asi ve Devin'de de bir umut ışığı görürsem devam edeceğim!!!!

Devin benim için çok özel uyarlama bir karakter !!!!
_________________________________________

Devin karakteri unutamadığım siyahıma ithafen yazılmıştır.

Unutamadığım siyahım. Beni siyaha boyayan en güzel beyazım.

Bahçeni çiçekler süslesin sevgilim...

Seni hala çok özlüyorum. Bazen gelmeyeceğini bile bile bekliyorum ama eğer hala nefes alıyor olsaydın, hasta kalbin ufacıkta olsa atsaydı, ellerin göz yaşlarımı silecek olsaydı, geleceğinden emindim sevgilim.

Seni çok seviyorum...

Asla unutmayacağım, unutamayacağım anılar hatıralar bıraktın kalbimde...

Hep güzel kal...

Çiçekler süslesin bahçeni...

Seni çok özleyeceğim...

Sadece Devin ve Asi'nin sonu da bizim gibi olmasın...
_

________________________________________

Şimdi gözyaşları yinelenen yanaklarımı tek başıma silip sürekli olduğu gibi ders çalışmam ve yeni bir kurguya adım atmam gerekiyor...

Hepinize çok teşekkür ediyorum ve anlayışınıza sığınıyorum canlarım...


🥀🥀🥀

SOBE   |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin