0- P•R•O•L•O•G 🍸

3.6K 219 154
                                    

[Düzenlendi.]

Hoşgeldiniz...

Bakmayın bu kadar hüzünlü şeyler yazdığıma ben hep gülerim. Gülerken kimse yalan olduğunu anlamaz...

Arada sırada çocuk gibi ağlarım.
O kadar boş, manasız ve hiç...

Senin de karşına biri çıkacak, canından çok seveceksin. Belki onunla hayatı yaşayacak, gözlerindeki umut ışığına karışacaksın. Eğer birgün olur da giderse... Sakın üzülme olur mu...

Çünkü her yara birgün geçiyor...
Her kesik kabuk tutuyor...

Keyifli okumalar...

Az sonra okuyacağınız mektup kitabın ilerleyen bölümlerinin içinden bir kesittir !!!

🥀                     🦇               🥀         
_________________________________________

"" Nasıl başlasam. Ne desem ki. Böyle de başlanmaz mektuba ama neyse takma sen beni.
Eve hoşgeldin.

Bu satırları okuyorsan muhtemelen ben evden uzaklaşmışım demektir.
Bunları okuman için yazıyorum güzel sevgilim, ağlaman için değil.

Işıklar kapalı , eşyaların üzeri tozlanmasın diye örtülü, evde çıt çıkmıyor, korkarsın sen sessizlikten ama sakın korkma.

Geldiğimde o evin odalarını kahkaha seslerimiz dolduracak birtanem. Mutfakta, benim çok sevdiğim o yanık kurabiyelerden yapacaksın, bahçede köpeğimiz Ra ile oynayacağız yine.  Ben olmasamda iyi ki geldin hatıralarımız kokan bu eve.

Hiç şaşırmış gibi yapma biliyorum illaki gelecektin odama.

Ben de sana minik bir not bırakmak istedim.

Oku.
Oku ve ne kadar güçlü olduğunu gör diye. Muhtemelen önce saçlarımı kesicekler, sonra serumlarla uyuşturacaklar. Ağrılarım olur diye sürekli uyutacaklar.

Olur da ulaşamazsan telefonuma sakın merak etme. Beyaz hastane yatağında olacağım. Ölmeyeceğim sevgilim, ben seni sevmeye daha doymadım.

Elbette geleceğim, ama olur da ellerim soğursa, yüzüm beyazlaşırsa, seni özleyecek olan dudaklarım mavileşirse, sana atan kalbim, dünya için durursa ve üzerime beyaz bi örtü örtülürse , sen görmesende hep yanında olacağım sevgilim.

Sana bunları söyleyecek vaktim olmazsa içimde kalmaması için döküyorum kağıda.

Belki görürsün diye yazıyorum senin için bu kağıda.

Demiştim ya olurda tutunamazsam hayata senden tek isteğim yokluğumda bileklerini sevmen.

Benim için göğüs kafesinde atan kalbini bağışlaman.
Hatta biraz imkansız olsa da o güzel gözlerinin benim için yaşarmamasını isteyeceğim senden.

Yeşilini yeşertemediğim gözlerin bari yaşarmasın birtanem. Şimdi söz ver bana, sen güzel seversin sevmeyi unutma.

Benim sana sevmeyi öğretmek için söz verdiğim gibi söz ver bana.
Saçlarını kesme ben gelene kadar.
Nefeslerini sakla, kalbini durdurma.

Bunları gözlerine bakarak söyleyemedim sevgilim.
Özür dilerim.

Sil, o gözünden akan yaşı Asi.
Asi'sin sen.
Bıçaktan keskinsin.
Unutma sen ağlayınca canım acıyo. Canımı daha çok yakma. Çünkü seni öpmem için gülümsemen gerekiyo.

Seni çok sevdiğimi sakın unutma sevgilim.

Kalbindeki boşluğu aşkla doldurduğum yer ben olmasam bile boş kalmasın.

Bir gün geleceğim. Ben gelene kadar beni kalbinde sakla sevgilim...
Sevmeyi öğrettiğim kalbin beni sakın unutmasın siyaha bulaşmış kelebeğim ...    

Unutma siyah kelebeğim,
seni öpmem için gülümsemen gerekiyor.
      
DEVİN KORKMAZ

                                 İmza: 🥀

Seni seviyorum...                ""

...

SOBE   |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin