22- SON SÖZ

304 39 139
                                    

Selammm. Hoşgeldin bal.

Bu bölümde artık sır perdeleri tamamen aralanıyor sorular cevap buluyor.

4200 kelime ile karşınızdayım. Umarım emeklerimin karşılığı olan minik bir voteyi çok görmessiniz.

Yorumlarınız ve voteleriniz beni inanılmaz motive ediyor.

Vote sınırı: 30 💃
Yorum sınırı:120 💃

Keyifli okumalar...
Bölüm başlasın.
________________________________

Devin Korkmaz'dan;

Seven insan vazgeçmezdi...
Sevgisizliğine bir kalp verdim.

Aşık olsa bir gün olsun arardı. Günlerce aradığım telefonlarımı açardı. Bir gün olsun beni özlerdi. Hatta dün geceki davette yanıma gelirdi...

Hiç bir şey ifade etmemişim ben onun hayatında. Hastane koridorlarında geçen aylarımda her gün onu aradım. Ne bir haber ne bir mesaj. Her gün...

Elimdeki viski bardağını hızla yere fırlatarak oturduğum koltuktan kalktım. Düşünmek istemiyordum. Artık onu daha fazla düşünmek istemiyordum.

Ama bir yandan da onsuz yapamayacağımı hissediyordum.

Dün gece karşımdayken gözlerine baktığım kadına dokunamamak onu eskisi gibi öpememek canımı yaktı.

Yıllarca özlemini duyduğum kokusunu içime çekememek ağır geldi ruhuma.
Gözlerindeki öfke ve acı un ufak etti kalbimi.

Ben de çok özledim...

Öyle öfkeliydi ki aşık olduğum yeşil gözler.

Ama o bıraktı beni, o arkasını döndü bana, yok artık o benim için.

Bora'yla geçirdiği günlere saysın yokluğumu.

Sevmeyeceğim, bakmayacağım gözlerine diyorum sonra bir bakmışım onda kayboluyorum.

Artık ben istesem bile o istemezdi...
Sevemem zaten artık kimseyi.

İntikam almak istedim, aşık olduğum kadından. Bana yaşattığı acıyı sürünerek ödesin istedim.

O beni öldürmüştü. Buz gibi bi adama dönüştürüp gömmüştü. Beni bıraktığında hayata küstüm.

Asi'mi çaldı o benden.
Sevgilimi çaldı...
Sevgimi çaldı...

Asi benden hayatımı çaldı.

Ameliyattan sonra uyandığımda ilk onu sormuştum. Elçin hanım annemi arayıp, Asi'nin benimle konuşmak istemediğini söylemişti.

Aden'de, İngiltere'ye geldiğinde Asi ve Bora'nın sürekli birlikte olduklarını söyleyip durmuştu.

Ben başlarda söylenenlere inanmayıp, Asi'yi arasam da birkaç defa telefona Beril dışında kimse çıkmamıştı.

Şimdiyse Türkiye'ye döndüğümüzden beri her hareketini takip ettiriyordum. Hâlâ Emre ve Leyla'yla görüşüyordu ama Bora bir an olsun dibinden yarılmıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SOBE   |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin