Bölüm Şarkısı: Selena Gomez - Fetish
• • •
Ayağa kalkan Sidelya'nın ipek sabahlığı, omuzlarından aşağı bir şelale gibi kaydı. Altında, Agent Provocateur marka sabahlığının takımı olan ve hatlarını cezbedici bir biçimde ortaya koyan, ipek bir gecelik vardı.
Egemen'in büyük ellerinden biri, Sidelya'nın incecik belini kavradı. Tutuşunun sertliği, Sidelya'nın açık pembe ipek geceliğiyle müthiş bir tezat oluşturuyordu. "Bu rengi çok seviyorsun, değil mi?" diye mırıldandı.
Sidelya gülümsedi, Egemen'in nefesi kesildi.
"Bana yakıştığını düşünüyorum."
Egemen, nasıl becerebildiğini anlamasa da, ona bir gülümsemeyle karşılık verdi. Ciğerlerine yeteri kadar oksijen gitmeyen birinin o anda, ağzını aralayıp gülmesi, kolay iş değildi doğrusu. Bazen, ona dokunma ihtiyacı o kadar şiddetleniyordu ki sadece bakmak bile Egemen'de fiziksel bir acı yaratıyordu.
Egemen, Sidelya'yı iyice kendine çekti. Ona yakınlaşması gerekiyordu. Yoksa çıldırması an meselesiydi. "Yoksa," diye kulağına mırıldandı. "Bunu benim için mi aldığını söylemek istiyorsun?"
Sidelya'nın nefesi, Egemen'in o anda kulak memesini ısırmasıyla yükselmişti. "Beni başka kim bununla görebilir ki?"
"Hiç kimse!" diye sertçe cevap verdi Egemen, bir yandan da Sidelya'nın kalçasını kavramış narin bedenini erkekliğine doğru bastırıyordu. "Hiç kimse. Hiçbir zaman."
Sidelya, onun bu ani sahiplenmesi karşısında şaşırmış halde Egemen'e baktı. "Ayrıca, oldukça para verdim. O yüzden beğensen iyi olur."
Egemen içini çekti. "Giydiğin her şeyi çok seviyorum, hatta bayılıyorum. Bunu sana hiç söylemiş miydim?"
"Bu kadar açıkça söylememiştin. Ama bunu tahmin etmem de zor değildi."
''Ama daha çok,'' derken Sidelya'yı yatağa götüren Egemen, bir yandan da üzerindeki gömleğin düğmelerini açmaya çalışıyordu. ''Seni geceliksiz görmeye bayılıyorum.''
Sidelya o anda her ne söyleyecekse - ve Egemen onun bir şey söyleyeceğinden emindi çünkü dudakları konuşmak üzere aralanmıştı - bu, Sidelya'yı yatağa yatırırken, tek elini de sırtının çukuruna koymasıyla birlikte son buldu.
Egemen'in parlayan mavi gözlerine bakan Sidelya, nefesinin kesildiğini sandı. İnsan yattığı zaman, etrafındaki her şey bambaşka bir görüntü alıyordu. Daha karanlık, daha korkutucu. Üzerine doğru yaklaşan ve tüm görüşünü kaplayan Egemen yüzünden daha da heyecanlanıyordu.
''Eğer gerçekten seni öpmeme izin verirsen,'' diye söze başladı Egemen. ''Bitiremeyeceğin bir şeye başlayacaksın.''
Tehdit etmek istiyordu, ama gerçekten bunu istiyorsa bu Sidelya için bir tehdit değildi.
''Bunu yapmak istediğinden emin misin?''
Sidelya evet anlamında başını salladı.
''Güzel, seni uyardım.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Tutulması (Devam Edecek)
RomanceHerkesin bir tutkusu vardır. Eğer kendinizinkinin ne olduğunu bilmiyorsanız, henüz keşfetmemişsiniz demektir. Belki de keşfettiniz, fakat ellerinizden kayıp gitti. Önüne çıkan, kendisine engel olan tüm bu sıkı kuralları aşmaya hazır olmalıydı insan...