19 | Yeni Bir Yaklaşım

328 20 0
                                    

Bölüm Şarkısı: Makk Mikkael - Use Me

• • •

Akşamları her zaman olduğu gibi oldukça sakindi. Buraya yerleşmiş zen bir hayat peşindeki insanlar, geceleri sanatçıların bir araya geldiği küçük etkinliklere katılmayı ya da nehir kenarına konuşlanmış gece saunalarında, doğal mini göletlerin çevresinde yakılan ateşi seyredip ormanın sesini dinlemeyi tercih ediyorlardı. Sidelya'nın da bu ahenkli ritme alışması çok uzun sürmemişti.

Benzer günler geceleri, geceler günleri kovalıyordu. Bir süre sonra hayat aslında böyle de geçer hissine kapılıyordu, ta ki ateş başındaki insanların dünyayı felakete sürükleyen olaylara rağmen evrenin muhteşemliği üzerine ettikleri derin muhabbet ona fazla gelene kadar...

"Sana söylemiştim. Burası düşündüğün kadar eğlenceli insanlarla dolu bir yer değil."

"Her konuda bilgi sahibi olduklarını düşünmelerine rağmen yaşadıkları güvenli alanın dışına çıkmak konusundaki isteksizliklerini gördükten sonra insanların eğlenebilmesini beklemiyorum açıkçası."

"Evet, haklısın. Ama hayat burada daha kolay,'' dedi Egemen. ''Bizler dünyada başımıza bela gelmesinden korkarız, endişeliyizdir. Burada ise durum, zaten başımız belada bari rahat olalım şeklinde.''

Sidelya gözlerini devirdi. ''Bu bir anda yaşama sevinci mi uyandırmalı?'' dedi alaycı bir ses tonuyla. ''Sahip olmak istediklerime sahip olamadıktan sonra ne anlamı var?''

Egemen bir süre sessiz kaldı. Sidelya onun cevap vermeyeceğini düşündüğü anda Egemen şaşırtıcı bir şekilde ona döndü. ''Hangi konuda olursa olsun, sahip olacağın daha büyük şeylerin, beraberinde kendiliğinden tatmin ve mutluluk getireceği yanlış bir düşüncedir,'' dedi Sidelya'nın gözlerinin içine bakan o delici bakışlarıyla. ''Hiçbir şey, hiç kimse ve hiçbir yer sana mutluluk getirmez. Sana mutluluğun nedenini ve rahatlık duygusunu verirler. Yaşama sevinci insanın kendi içindedir.''

''İçimde mi? Keşke bu sevinci daha çok hissedebilsem.''

''Benim görebildiğim kadarıyla tanıdığım en canlı, yaşamı seven, her şeye rağmen kendi kendine yetebilen ve kendi varlığıyla mutlu olabilen tek kişisin.''

Sidelya onun sözleriyle bir anlığına gözlerini kırpıştırdı. Nasıl olduysa bu adam yine kendisini etki altına almıştı. Başı yine belaya giriyordu.

''Bundan nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?''

''Çünkü sana ait olduğunu hissettiğin bir insanı anlamak daha kolay.''

Sidelya hareketsiz durdu. Hareketli olan tek şey Egemen kendisine yaklaştıkça artan kalp atışlarıydı. Gözlerini Sidelya'nın gözlerine kenetlemişti. Yaklaşmaya devam ettikçe hoş kokusu bedenini istemsizce onu arzular hale getiriyordu. Bir insanın kokusu bağımlılık etkisi yapacak güçte olabilir miydi? Ustalıkla oluşturulmuş bir parfümün zihninize ve duygularınıza nüfuz etmemesi imkansızdı ve Sidelya bununla nasıl baş edeceğini bilmiyordu. Gözlerini onunkilerden alamıyordu. Artık dibine kadar gelmişti. Elini uzatsa dokunabilir bir haldeydi.

Karşısındaki adamın çekiciliğinin etkisinden çıkabilmek için derin bir nefes aldı. ''Ne demek istiyorsun?'' dedi Sidelya kaşlarını çatarak.

''Bence ne demek istediğimi gayet iyi biliyorsun. Vücudun bile sana ihanet ederken sözlerinle bunu inkar etmeye çalışmayacaksın herhalde.''

Kalp Tutulması (Devam Edecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin