Bölüm Şarkısı: Ed Sheeran - The A Team
• • •
İnsan duyguları gizemli ve derin bir kavram olan özgür iradeyi yansıtır, bu özgür irade otoritenin temel kaynağıdır ve kimi insanlar diğerlerinden daha akıllı olsalar da tüm insanlar eşit derecede özgürdür.
Sidelya tuhaf olsa da özgürlüğün biraz fazla abartıldığını düşünmeden edemedi. İnsan özgürleşme hayaline kapılmadan önce kendine dönmeliydi. Kendini inşa etmeliydi. Kendine değer vermeliydi. Hak ettiği ancak o zaman onu bulurdu.
Bir insanın elde edebileceği en yüksek etkinlik, anlamak için öğrenmektir. Çünkü anlamak özgür olmaktır.
Telefonuna gelen bir mesajla Sidelya'nın düşünceleri yarıda kaldı.
KİME: SİDELYA
25 Eylül, 09:28
IŞIL: Günaydın! Düğün hazırlıkları nasıl gidiyor? Yardım edebileceğim bir şey varsa lütfen söyle.
KİME: IŞIL
25 Eylül, 09:30
SİDELYA: Günaydın tatlım. Ne yazık ki fazlasıyla yorucu... Ama sana yük olmak istememem, özellikle de böyle bir zamanda.
Sidelya düğün hazırlıkları yaparken Işıl'ın bir boşanma sürecinde olması ona kendini çok rahatsız hissettiriyordu.
KİME: SİDELYA
25 Eylül, 09:36
IŞIL: Gelinlik aramaya başladın mı? Birlikte hazırladığımız bir liste vardı, hatırlıyor musun?
Sidelya telefonuna gelen mesaja bakınca gülmeden edemedi. Birkaç sene önce Işıl ile birlikte hazırladıkları bir liste vardı ve o listede Sidelya'nın gelecekte alacağı gelinlik markalarını not almışlardı. O zamanlar tamamen eğlence amaçlı yaptıkları bir listeydi ama şimdi düşününce durum çok garipti.
KİME: IŞIL
25 Eylül, 09:38
SİDELYA: Ah, hatırlamaz olur muyum?! Dur bir düşüneyim... Elie Saab, Zuhair Murad, Berta, Monique Lhuillier ve Oscar de la Renta kesinlikle seçeneklerim arasındaydı.
KİME: SİDELYA
25 Eylül, 09:40
IŞIL: Evet, doğru bildin. Şimdi de seçeneklerin aynı yönde mi olacak?
KİME: IŞIL
25 Eylül, 09:41
SİDELYA: Açıkçası bilmiyorum. Şimdi böyle bahsedince aklıma senin o muhteşem Carolina Herrera gelinliğin geldi... Ne kadar da güzel görünüyordun.
Işıl gibi birisinin Uras Yalçın gibi bir adamla evlenmesi gerçekten çok ilginçti çünkü Işıl ve Uras birbirine çok zıttı.
Işıl koyu renk saçları ve çikolata rengi gözleriyle çok tatlı ve soylu biriydi, sıradan bir tatlılığı vardı gerçi, binlerce kadının sahip olduğu türden: çekiciydi, ama harikulade değil. Işıl'ın asıl çekiciliği arkadaş canlısı olmasında yatıyordu. O tatlılığı, gözlerinde saklıydı. Uras'ın karakteriyse sanki kemiklerinde şekillenmişti; sert ve köşeli yüzü erkekliğini kanıtlar gibiydi. Evlilikleri sekiz yıldır sürüyorduysa da bir çift olarak birbirlerine uymuyorlardı. Sidelya onları ne zaman bir arada görse sanki şans eseri yan yana gelmiş oldukları izlenimine kapılırdı. Uras, Işıl'ın sıcaklığındaki bir kadının ilgisini çekebilmek için fazla soğuk ve fazla işkolikti. Ama sonuçta özel hayatlarında neler yaşadıklarını kim bilebilirdi ki? Uras belki bazen gerçekten rahatlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Tutulması (Devam Edecek)
Lãng mạnHerkesin bir tutkusu vardır. Eğer kendinizinkinin ne olduğunu bilmiyorsanız, henüz keşfetmemişsiniz demektir. Belki de keşfettiniz, fakat ellerinizden kayıp gitti. Önüne çıkan, kendisine engel olan tüm bu sıkı kuralları aşmaya hazır olmalıydı insan...