25 | Beklenmedik Durumlar

296 19 0
                                    

"Bir sorunumuz var."

Sidelya kafası karışmış bir şekilde Egemen'e bakarken bir anda Egemen'in tam yanında genç bir kadın belirdi. "Sorun mu? Seni tanımasam bu söylediklerin karşısında alınacağım Egemen." Baştan aşağı kusursuz stili, kendinden emin ve dinamik tavırları, bakımlı açık kahverengi saçları, capcanlı yüzü ve dikkat çekici yeşil gözleri ile çok güzel bir kadındı. "Ah, sen Sidelya olmalısın."

Sidelya bu alımlı kadını baştan aşağı inceledi ve başıyla onayladı. Egemen'e bir bakış attığında Egemen araya girip ikisini tanıştırdı.

"Sidelya, seni tanıştırayım... Alina Korluer."

Sidelya bu ismin ona tanıdık gelip gelmediğini düşünmeye çalıştı ama sonra bir anda aklına gelmiş gibi mavi gözleri kocaman açıldı. "Sarp Korluer'in eşi olan Alina mı?"

"Aynen öyle."

Alina yeşil gözlerini kısa denemeyecek kadar uzun, uzun denemeyecek kadar kısa bir süre Sidelya'nın üzerinde dolaştırdı ve tekrar Egemen'e döndü. "Sarp ile bir süreliğine şehirden uzaklaşmak istiyoruz ve çocukları bırakabileceğimiz kimse yok."

Egemen gözlerini devirdi. "Burayı çocuk bakım evi falan mı sandınız?"

Sidelya ikisine birden bakıyordu. "Aslında..." dedi birden, aklına dünyanın en parlak fikri gelmiş gibi. "Çocuklar bir süre burada kalabilir."

Bu öneri, Alina'yı heyecanlandırdı. Egemen için ise aynı şeyi söylemek biraz zordu. Yine de ikisinin de aynı anda verdiği tepki şaşırtıcıydı.

"Kalabilir mi?!"

"Evet. Neden olmasın?"

Alina bunu düşündü. Bir yandan kızı Talia ve oğlu Atlas'ı çok özleyecekti. Çocukları, onun mutluluk kaynağıydı, ikisinden de ayrı kalamazdı. Kısa bir süreliğine olsa bile. Öte yandan, bu hafta çok meşgul olacaklardı. Birkaç günlüğüne şehirden uzaklaşıp baş başa kalmaları için zaman ayıracağına dair Sarp'a söz vermişti. Üstelik Talia ve Atlas'a doğru dürüst bakılması gerekiyordu.

"Tamam. Yine de önce sana onlara nasıl bakacağını anlatmama da izin vermelisin. İkisi de çok uyumludur ve yaşlarına göre fazla akıllıdır. Tatlılıklarıyla seni manipüle etmeye çalışabilirler."

Egemen güldü. "Kimden öğrenmiş olabilirler acaba?"

Alina kaşlarını çattı. "Biraz daha konuşmaya devam edersen çok yakında daha kötü tarafımla tanışacaksın."

"Ah, bu iyi tarafın mıydı? Pardon, benim hatam."

Sidelya alaycı bir ifadeyle baktı. "Ona cevap vermekle vaktini harcama, Alina. Egemen insanı düşünmeye zorlar, asla bir tartışmanın kolay ya da beklenen bir yanıtla kapanmasına izin vermez."

"Siz ikiniz benim hakkımda yargısız infaz yapmadan önce ben gidip Talia ve Atlas'ı getireyim."

Alina, şaşkınlıkla Egemen'e baktı. Bu tepki çok ani olmuştu. Üstelik, yüzündeki ifadeden, Egemen'in çocuklara nasıl bakılacağını gerçekten bilip bilmediği de anlaşılmıyordu.

Kalp Tutulması (Devam Edecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin