Bölüm Şarkısı: Cannons - Fire For You
• • •
''Pis ellerini hemen onun üzerinden çek!'' diye bağırdı Egemen Mert'in korkmuş suratına. Nereden çıkmıştı bu adam şimdi? Bu gece Sidelya'nın tek istediği kafasını dağıtmaktı ama şu karşılaştığına bakınca sinirlendi. Kendini beğenmiş iki adam.
''Egemen bırak onu. Bir şey yapmıyordu.''
Mert minnettar gözlerle Sidelya'ya bakıyordu ama gerçeği biraz eğip büktüğünü o da çok iyi biliyordu. Sidelya hafifçe Egemen'in kaslı kolundan tutup onu sakinleştirmeye çalıştı. Ancak Egemen'in sakinleşmeye niyeti yoktu. Öfkeden patlamak üzereydi.
''Bu siktiğimin herifin senin yanında ne işi var?!" diye sordu bağırarak. Sidelya ona söylemek istemiyordu. Tanrım, cinayet işleyebilecek kadar öfkeliydi.
''Neler oluyor burada?'' diye koşarak yanlarına geldi Işıl. Sıkıntılı durumu fark etti hemen.
''Egemen bırak onu..." dedi Sidelya tekrar.
Egemen'in pek Sidelya'yı dinler hali yoktu. Ne yapacaktı şimdi? Daha yüzüne bakmamıştı bile şimdiden raydan çıkmıştı Sidelya. Her ne kadar Mert'in kendini beğenmiş pisliğin teki olduğunu düşünüyor olsa da, onu burada Egemen'in öfkesiyle baş başa bırakamazdı.
Sidelya o sırada birinin geldiğini gördü ve çok ama çok rahatladı. Egemen'in arkadaşlarından biri olmalıydı. ''Lütfen, arkadaşına sahip çıkar mısın?" dedi Sidelya ve sonra Işıl'a döndü. ''Artık gidebilir miyiz?''
Işıl olumlu anlamda başını sallayınca Sidelya onu kolundan tutup dans pistine sürüklerken adamın Egemen'i Mert'in başından aldığını gördü.
''Bu da neydi böyle?''
''Hiç sorma..." diye cevap verdi Sidelya. Az önce olanları anlatsa muhtemelen gidip ikisine de kafa göz girerdi. ''Murat nerede?''
''Sapığın teki çıktı, boş ver. Hadi dans edelim.''
Buraya geldiklerinde kendini çok rahatlamış hissediyordu ama şimdi onun yerini gerginlik ve huzursuzluk almıştı yine. Mert'in sarkıntılık etmesi yeterince kötüydü ama asıl canını sıkan Egemen olmuştu.
Yarım saat boyunca dans ettiler ve Sidelya bu sürede Egemen'i ne gördü ne de sesini duydu. Arkadaşı onu alıp götürmüştü herhalde, belki de güvenlik dışarı atmıştır. Mert ise umurunda bile değildi. İkisi de etrafta olmadığına göre eğlenmeye kaldığı yerden devam edebilirdi.
Işıl'a bara gittiğini haber verdi Sidelya işaret ederek. Barda oturmuş içkisini beklerken, içini bir huzursuzluk kapladı yine. Sidelya sebebini çok iyi biliyordu; o hala buradaydı, hissedebiliyordu. Arkasını dönüp de bir saat kadar önce Mert'i hırpaladığı -daha doğrusu az kalsın öldüreceği- sütunun dibinde dikilmiş ona baktığını fark ettiğinde, Sidelya'nın tüyleri diken diken oldu.
İstediğini yapamamanın hırsı içinde, pırıl pırıl mavi gözleri şimşekler çakıyor, bir delinin gözlerini andırıyordu neredeyse. Yanındaki adamla sohbet ediyordu ama o, sanki onlar yokmuş gibi ortamdan soyutlanmış, gözlerini dikmiş Sidelya'yı seyrediyordu.
Barmen, Sidelya'nın dikkatini çekmek için hafifçe eline dokundu. O da dönüp ödemesini yaptı ve içkisini eline aldı. Oradan ayrılmak istiyordu ama ayağa kalkamadı bile. Egemen'in vücudunu delip geçen bakışlarını hissedebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Tutulması (Devam Edecek)
RomanceHerkesin bir tutkusu vardır. Eğer kendinizinkinin ne olduğunu bilmiyorsanız, henüz keşfetmemişsiniz demektir. Belki de keşfettiniz, fakat ellerinizden kayıp gitti. Önüne çıkan, kendisine engel olan tüm bu sıkı kuralları aşmaya hazır olmalıydı insan...