''Hyunjin! Süper haberlerim var!''
Felix, kantinde oturan arkadaşına doğru hızla yürürken yanına varmayı bile beklemeden seslenmişti. Hyunjin duyduğu sesle başını kaldırdı. Müzik dinleyerek kitap okuyordu, çünkü Felix onu orada beklemesini söyleyen bir mesaj yollamıştı. Gelenin Felix olduğunu görünce kulaklığını indirdi.
Felix geldiği gibi yanındaki sandalyeyi çekip oturmuştu.
''Ev arkadaşı buldum.''
Felix sırıtarak söylediğinde, Hyunjin tek kaşını kaldırdı. Neyden bahsediyordu? 1 haftadır bir şey bulamazlarken yanından ayrıldığı iki saatte mi bulmuştu? Fazla şüpheliydi.
Felix bakışlarını anlayınca anlatmaya devam etti.
''Sabah derse girmeden önce birinin panoya bir ilan astığını gördüm. Ev arkadaşı arıyormuş, ben de ilgilendiğimi söyledim işte. Dersim bittikten sonra işim var dediğim oydu. Beraber bir kafede oturup konuştuk ve bir haftalık bir deneme süreciyle başlamaya karar verdik. Eh, bahse varım bittikten sonra kalmam için yalvaracak o yüzden benden sonunda kurtuluyorsun diyebiliriz.''
"Yeni bir Jeahoon vakası mı dinliyorum şu an? Canım ben bu hikayenin sonunu biliyorum çoktan, yorma kendini."
Hyunjin bıkkın bir gülümsemeyle omzunu patpatlarken söylemişti. Ardından devamıyla ilgilenmediğini göstererek kulaklığını takmaya yeltendi. Felix eline vurarak onu durdurmuştu.
"Hayır! Bu daha farklı. Çocuk gerçekten garip biri. Kendi evi varmış, kaynaşmak için biriyle ev arkadaşı olmaya karar vermiş falan. Öyle bir şeyler."
"Homie'den mi bahsediyorsun?"
Hyunjin tek kaşını kaldırarak söylediğinde Felix şaşkınlıkla ağzını açmıştı.
"Sen nereden biliyorsun?"
"Dostum, bizim okulun etkinliği bu. Tabii ki okuldaki diğer herkes gibi ben de biliyorum."
Felix, bir kişiden daha uzaylı damgası yemesiyle bozularak önüne döndü. Bir tek o mu bilmiyordu gerçekten? Panoları daha sık kontrol etmeliydi belki de.
Hyunjin bu sırada bakışlarını anlayarak devam etmişti.
"Felix! Yok artık. Bunu sen de biliyorsun. Hatırlasana, geçen sene ilk dönemin sonlarına doğru etkilendiğim çocuk da Homie ilanı asmıştı. Kabul etmeyi çok istemiştim ama sen gelir gelmez üçüncü sınıf bir züppeye güvenmemem gerektiğini söyleyerek izin vermemiştin." Ardından bakışlarını yukarı çevirirken düşünerek ekledi, "Aslında yine de seni dinlemeyip kabul edecektim ama daha akşam olmadan biri teklifini kabul etmişti bile. Popüler çocuklardan hoşlanmanın eksileri işte."
Felix sinirle gülerken omzuna vurdu. Hyunjin kadar ağır değildi tabii.
"Tavsiyelerimin sende böyle etkili olduğunu görmek şımartıyor beni." Ardından eski ciddiyetine dönerek cevaplamıştı. "Evet, bu konuşmayı hatırlıyorum aslında. Ama Homie denen şey aklımda kalmamış. Neyse, o kısmı hallettik zaten. Çocuk bana nasıl işlediğini açıkladı."
"Sahi, çocuk dediğin kim?"
Hyunjin merakla ona dönerek sorduğunda Felix bıkkın bir nefes almıştı.
"Ah, soğuk nevalenin teki. Orası o kadar büyük olay değil. Bilmiyorum, başta kaba olduğu için olduğunu düşünmüştüm. Ama kaba biri oturup bana tüm bunları açıklayıp ardından bir de ev arkadaşı yapmazdı bence. Sanırım sadece hukuk öğrencisi triplerinde."
"Hmm hem de hukuk öğrencisi ha? Senin gibi bir kanun kaçağıyla epey renkli bir ilişkisi olacak desene."
"Ne?" Felix alınarak ona döndü, "Benim neyim kanun kaçağı be."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
housemate [chanlix]
FanfictionHer şey zamanlamayla ilgiliydi. Felix evinden olmuştu, Chan tam o dönem ev arkadaşı arıyordu. İlan asmaya karar verdi, Ve Felix tam o sırada panonun önünden geçiyordu. [Mate serisi birinci kitap.]