27

2.8K 378 235
                                    

nabeerrrr sonunda yb de atim dedim ✌️🥳
en son ne oldugunu hatırlıyosunuzdur umarim kwndıwnfjenfkme

xoxoxoxoxo

"Felix."

"Hm?"

"Felix, uyan."

"Of Chan. Gecenin bilmem kaçı."

Felix söylenerek yatakta ondan uzaklaşmaya çalışsa da, evet o gece özellikle Chan'dan uzakta uyumaya ikna edememişti, Chan izin vermedi. Yatakta yan dönmeye çalışan bedenini omzundan tutarak rahatça kendisine çevirmişti. Tekrar dönememesi için de doğruldu ve bir elini onun omzu yanına yaslayarak yüzüne doğru eğildi. Felix gözlerini kırpıştırdığı sırada ayılmış duruyordu.

"Ne yapıyorsun Chan?"

Tam açılmadığından kalın çıkan sesiyle sordu. Chan sorusuyla ilgilenmedi, yüzünü incelemeye devam ederken kendi aklındakini sormuştu.

"Felix benimle çıkar mısın?"

"Ne?"

Felix de kaşları çatılırken sordu. Chan onun uyku mahmurluğu aksine gayet enerjik bir şekilde açıklamaya koyulmuştu böylece.

"Sonunda benden hoşlandığını söyledin. Kaç kez öpüştük de. Neden çıkmıyoruz ki? Artık çıkıyor olmalıyız."

"Chan..." Felix mırıldanıp yan döndü ve komodinin üstündeki dijital saatini kontrol etti. "Saat gece 2 buçuk. Nereden çıktı şimdi? Uyu artık."

Ve başını geri yastığa bıraktı. Bıraktığı gibi de kapanmıştı gözleri. Uykusu kaçsın istemiyordu.

Chan ise pes etmek bilmiyordu.

"Felix bence artık evlenme vaktimiz bile geldi ama seni daha çıkmaya ikna edemiyorum resmen."

Felix kaşlarını çatarak ona dönmüştü böylece.

"Yok artık Chan. Flört olmamızın üstüne iki gün geçti."

"Tamam." Chan muzip bir şekilde sırıtırken elinin tersiyle Felix'in yanağını okşamaya başlamıştı. "Çıkmamızın üstünden de iki gün geçsin evleniriz işte. İki güzel bir sayı. Biz de iki kişiyiz. İki hayatımızın her yerinde var."

"Chan senin uyku vaktin gelmiş hayatım hadi yat uyu artık gözünü seveyim."

"Neyin, neyin?"

Chan şaşırmıştı. Sırıtarak sorduğunda, Felix anlam veremeyerek kaşlarını çattı.

"Neyim?"

"Bir şeyinmişim ya bir daha söylesene."

"Uyu artık Chan."

Felix onu tekrar yastığına itti, Chan itiraz etmeden sırt üstü düşmüştü yatağa. Ancak Felix ellerini çekip kendi tarafına dönemeden Chan sırıtarak onu da kendi üstüne çekti.

Felix şimdi onun göğsüne yaslanmış, hafif doğrulurken uykusunun tamamen kaçtığına emindi. Chan elini onun beline dolayarak iyice yasladı kendine.

"Hayatını öylece bir kenara atamazsın." demişti o sırada. Ardından kendi kendine gülmeye başladı. Felix ise modunu kaybetmiş, kısık gözleriyle onu izliyordu. Ortamı mahvetme konusunda üstüne yoktu gerçekten. Chan ile ciddi kalmak çok zordu.

Chan sonunda durulmuştu onun gülmediğini fark etmesiyle. Ama kendi gülümsemesini de durduramıyordu.

Felix de dayanamayıp güldü hafifçe. Nefesini verirken bakışlarını kaçırmıştı. Chan'a karşı koymak da çok zordu.

housemate [chanlix]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin