Merhaba arkadaşlar yine bu kitapta bugün birlikteyiz. Bu kitaba bölüm yazmayı özlemişim gerçekten. Sizi daha fazla meraklandırmak istemeden bölüme geçiyorum. Bölüm sonunda sohbet edeceğiz zaten.İYİ OKUMALAR CANLARIM
2 Yıl Sonra
Aynadan kendime son kez baktığımda gerçekten çok güzel olmuştum. Bugün sonunda Ömerle evleniyordum. Umarım bir aksilik çıkmazdı çünkü ne zaman artık tamam tarih alalım dediğimizde bir olay çıkmıştı ve bir tarih belirleyememiştik. Ama sonunda hayallerimiz gerçekleşiyordu. Birisinin arkamdan sarılmasıyla irkildim. Arkamı döndüğümde Ömer olduğunu gördüm.
"Korkuttun niye öyle sessiz sessiz geliyorsun ya?"
Tabiki Ömer Beyimiz beni umursar mı hiç takmadı cevap bile vermedi.
" Çok güzel olmuşsun sevgilim. " deyip kafasını boynuma gömdü.
"Sende çok yakışıklı olmuşsun. Valla ben düğündeki bütün kızların gözlerini oyacağım gibi duruyor bugün." dediğimde gülmeye başladı.
"Bende bütün erkekleri öldürecekmişim gibi hissediyorum." Bu cevabın göz devirmeden edemedim.
Çok fazla kişi çağırmamıştık zaten. Sahilde yapacaktık. Bir kızlar vardı, babamla annemin tanıdıkları bir de Ömer'in akrabaları ve annesiyle kız kardeşi vardı.
"Evde bir şey unutmuşsun" dediğinde merakla ona baktım. Cebinden çıkarttığı kolyeyi gösterdiğinde onu nasıl evde unutabildiğimi düşünüyordum. O gün doğum günümde anı defterinin içinden iki tane kolye düşmüştü. Kolyelerin ucunda iki tane mıknatıslı yarım kalp vardı birisini Ömer, birisini ben takıyordum. Kalplerin dış tarafında Ömer'in kalbinde M, benimkin de Ö harfi vardı. Kolyeler yan yana geldiğinde kalpler mıknatıs sayesinde yapışıp yarısını tamamlıyordu. Tabi Ömer 'ben kız gibi kolye takmam senin için aldım' dediğinde tehditlerim sayesinde zorla taktırmıştım, zincirli kolyeydi taksa ölmezdi. Saçlarımı tek omzumda toplayıp Ömer'in kolyeyi takmasına izin verdim. Kolyeyi taktıktan sonra saçımı düzelttim.
"Sen onu bunu bırakta kızlardan nasıl kaçtın?
"Valla kızlardan zor kaçtım. Neymiş seni göremezmişim. Tamam anladım düğünden önce gelini görmek uğursuzluk getirir ama şu an düğünde olduğumuza göre bir sorun yok. Ortaya bir laf attım sonra onlar tartışırken bende senin yanına geldim." dediğinde gülmeden edemedim.
Kızlar böyle şeylere çok inanırlardı hatta Ela evlenirken ayakkabısının altına zorla benim ismimi de yazmışlardı. Şu an Ela o olay yüzünden sorunsuz bir şekilde sonunda tarih alabildiğimizi savunuyor. Evet bu cümledem çıkardığınız üzere Ela ile Ege bizim nişanımızdan kısa bir süre sonra evlenmişlerdi ve Ela 6 aylık hamileydi ve erkek yeğenimiz olacaktı. Yakında teyze olacaktım kendimi çok yaşlı hissediyorum. Eeeee 26 yaşına gelmiştik artık.
Aslında Ömer'e bir şey sormam lazımdı ama keyfimizi kaçırmak istemiyordum.
"Ömer."
"Söyle güzelim, neyi merak ediyorsun?"
"Hemen nasıl anladın ya?"
"Artık alıştım Melis, kaç yıldır tanıyorum seni sonuçta."
Kesinlikle haklıydı.
"Ömer, Demir sence bugün gelir mi? Yani içimde çok değişik bir his var sanki bugün biri bizim mutluluğumuzu bozacakmış gibi hissediyorum. Umarım bir şekilde birinden öğrenip Zeyneple birlikte buraya gelmez."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)
Romance17, 18 yaşlarındaki iki gencin hikayesi. Melis lisede aşık olduğu Ömer ile aynı üniversiteye düşüyor ve kader onları tekrar bir araya getiriyor. Bu Ömer ile Melis'in hikayesi (Bu kitabı canım arkadaşım canım bubblesıma adıyorum) "Eğer bu hikayeyi W...