Bölüm8:Klostrofobim

286 13 9
                                    

İyi okumalar 😇
- Hadi gidelim, ben hazırım.(Melis)
- Amma uzun sürdü senin hazırlanmanda ya, yinele çok güzel olmuşsun deyip yanağıma bir öpücük kondurdu.
-Napıyorsun sen yaa(Melis)
- Oyy sen utandın mı? Yanakların kıpkırmızı olmuş.(Ömer)
- Bak şimdi gelmekten gerçekten vazgeçeceğim.(Melis)
- Tamam, tamam (Ömer)
- Arabaya binip yola çıktık.
-Eee nereye gidiyoruz kahvaltıya(Melis)
-Gidince görürsün(Ömer)
- Bir tane ormana gelmiştik. Ve ormanın ortasında bir karavan vardı, karavanın önünde çok güzel bir kahvaltı masası hazırdı.
-Burası çok güzel Ömer(Melis)
- Beğenmene sevindim hadi gel oturalım masaya.(Ömer)
-Çok acıktım ama önce gidip ellerimi yıkamalıyım(Melis)
- Tamam ben burada seni bekliyorum.(Ömer)
İçeri girdiğimde çok güzel bir mutfak karşıladı beni. Biraz ileride de tuvalet vardı kapıyı açtım, sonra kapıyı kilitledim ellerimi yıkayıp çıkacaktım ama bi sorun vardı kapı açılmıyordu. Kilit açılmıyordu! Hemen Ömer'i aramak için telefonumu cebimden alacaktım ki kahvaltı masasında bıraktığımı hatırladım. Bir insan niye telefonunu masaya bırakır ki salak ben işte.
-Ömer! Ömer!
duymuyordu. Benim klostrofobim vardı. Napacaktım, kiliti biraz daha zorladım ama allah kahretsin açılmıyordu. 5 dk sonra dışarıdan Ömer'in sesi geldi. Bana sesleniyordu ama bende tükenmiştim nefes alamıyordum., fobim olduğu için.
-Melis! Hadi gelmiyor musun?
Ömer'e cevap vermeye çalışıyordum ama duymuyordu. Sonra ayak sesleri duydum .
-Melis!
-Ömer kitli kaldım burada fobim var biliyorsun çok kötüyüm nolur çıkar beni burdan, yardım et nolur.
- Tamam sevgilim kurtaracağım seni, sen nefes almaya çalış.
-Bak sana tekrar söylüyorum ...
- Melis! Melis cevap ver, nolur cevap ver!
Bölüm Sonu
Tekrardan merhaba arkadaşlar bugün arka arkaya 2 bölüm attım o yüzden bu biraz daha kısa oldu.

AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin